کد خبر: ۲۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۰

نماز باران عبدالحمید با پیش‌بینی هواشناسی!

در حالیکه كارشناسان اداره كل هواشناسی سیستان و بلوچستان  از چند روز قبل اعلام کرده اند که بارش باران از روز سه شنبه هفته جاری به صورت پراكنده شهرهای محتلف استان را فرا خواهد گرفت مولوی عبدالحمید امروز صبح نماز باران اقامه کرد!

به گزارش زاهدان پرس، کارشناسان هواشناسی از چندی قبل اعلام کرده بودند که نتایج بررسی آخرین نقشه های پیش یابی تصاویر ماهواره ای نشان می دهد سامانه بارشزا فعال در غرب و جنوب غرب كشور با گذر از روی خلیج فارس تقویت شده و در حركت به سمت شرق كشور، این استان را طی روزهای آینده تحت تاثیر قرار خواهد داد.
 
این در حالیست که همزمان با انتشار این پبش بینی در رسانه های سیستان و بلوچستان مولوی عبدالحمید امروز صبح با تبلیغات فراوان پیامکی که از طرف برخی اطرافیانش منتشر شده است برای درخواست باران اقامه نماز کرد.
 
در همین حال به صورت گسترده پیامک های از طرف اطرافیان عبدالحمید در سطح شهر زاهدان و استان منتشر شده است که در آن اقامه نماز باران عبدالحمید و استجابت به زودی آن را تبلیغ می کند.
 
استفاده از این روش غیر اخلاقی برای قداست بخشیدن برای عبدالحمید اولین باری نیست که انجام می شود و حتی چندی قبل مولوی عبدالحمید برای قداست بخشیدن به یکی از مراسم های سالانه مسجد مکی که در آن بارها به عقاید شیعه و نظام جمهوری اسلامی توهین شده است ، گفته بود:  بارها خیر و برکت بودن این مراسم سالانه توسط خواب‏های صادقانه و نورانی تایید شده! و ثابت شده است که همواره رحمت‏های الهی در این جلسه نازل شده و این نشست باعث رضای الهی و خشنودی پیامبر خدا صلی الله علیه وسلم بوده است!

نظرات بینندگان