کد خبر: ۲۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۰

افتتاح 528 واحد مسکن‌ مهر ویلایی در آباده

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان فارس گفت: از افتتاح 528 واحد مسکن‌ مهر ویلایی آباده در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی استان فارس، محمدرضا دیهیمی در بازدید از مسکن مهر آباده و اقلید اظهار داشت: در مجموع در شهرستان آباده یک‌هزار و 432 واحد مسکن مهر افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود که 392 واحد آن پیش از این صورت گرفته است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان فارس ادامه داد: علاوه بر 528 واحد مسکونی قابل افتتاح که در دهه فجر سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود، در ابتدای سال آینده مابقی واحدهای مسکن مهر فارس یعنی 512 واحد دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل متقاضیان مسکن مهر در شهرستان‌های این استان می‌شود.
دیهیمی در ادامه ابراز داشت: به این ترتیب متقاضیان شهرستان آباده همگی واحدهای خود را تحویل می‌گیرند.
دیهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از وضعیت پروژه مسکن مهر در دیگر شهرستان‌های استان فارس پرداخت و گفت: با تلاش‌هایی که صورت می‌پذیرد مسکن مهر در استان فارس از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است و تا پایان سال جاری در اکثر شهرستان‌های این استان شاهد افتتاح مسکن مهر هستیم.
این مسئول در مورد مسکن مهر اقلید نیز بیان کرد: نزدیک به 850 واحد مسکن مهر در شهرستان اقلید در حال اجراست.
وی اضافه کرد: بیش از 591 واحد مسکن مهر در این شهرستان از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان فارس همچنین تصریح کرد: 192 واحد دیگر از مسکن مهر شهرستان اقلید پیشرفت 25 درصدی دارد و مابقی نیز بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی را تجربه کرده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تلاش‌هایی که صورت می‌پذیرد در اواخر سال 90 شاهد افتتاح تعدادی از واحدهای این پروژه در شهرستان اقلید هستیم، اما در سال 91 مابقی این پروژه تکمیل و تحویل می‌شود.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان