کد خبر: ۲۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۰

جهاد و مبارزه ملت بحرین نهضتی حسینی است

جنبش انقلاب 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت اربعین حسینی به مسلمانان جهان و بیان اینکه مبارزه و جهاد ملت بحرین و یاران جنبش انقلاب 14 فوریه بحرین نهضتی حسینی کربلایی است، تاکید کرد که خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، جنبش انقلاب 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه‌ای اربعین حسینی را به امت اسلام و شیعیان سراسر جهان و همچنین ملت مقاوم و مبارز عراق تسلیت گفت که در راه امام حسین‌(ع) شهدای بیشماری را تقدیم جهان اسلام و کشور عراق کرد.

این جنبش در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به خبرگزاری فارس مخابره شده ، تاکید کرد که بی‌شک حضور میلیون‌ها زائر از سراسر کشورهای جهان به معانی بیعت مجدد با خط‌مشی ، ارزش‌ها ،اصول و مبادی است که به خاطر آن قیام کرد و به شهادت رسید.

جنبش انقلاب 14 فوریه و ملت بحرین نیز به این وسیله اعلام می‌کند که ادامه دهنده راه امام حسین (ع) و یاران وفادارش می‌باشد و بار دیگر با آن اصول و مبادی بیعت خواهد کرد و حضور بیش از 50 هزار بحرینی در زیارت اربعین ثابت می‌کند که ملت بحرین در راه امام حسین (ع) گام برداشته و ادامه دهنده راه او هستند.

جنبش انقلاب 14 فوریه بحرین همچنین تاکید می‌کند: انقلابی جرقه آن در 14 فوریه سال گذشته در بحرین رقم خورد، هیچ‌گاه انقلابی نبوده که در صدد تحقق اهداف مادی و دنیوی و سیاسی باشد، بلکه جوانانی که این انقلاب را رقم زدند تنها یک هدف را دنبال می‌کردند که در احقاق حق و مبارزه با طغیان و فساد سیاسی نمود پیدا می‌کرد.

این بیانیه همچنین به اهالی القطیف و العوامیه شهادت جوانان بزرگوارش چون شهید "عصام محمد ابو عبد الله" را تسلیت گفته و ایستادگی و مقاومت آنها در برابر نیروهای سپر جزیره را گرامی‌ می‌دارد.

این جنبش در پایان این بیانیه ابراز امیدواری کرد که مبارزات و جهاد ملت‌های مسلمان برای مقابله با رژیم‌های دیکتاتور به نتیجه برسد و شاهد روزی باشیم که در آن رژیم آل‌خلیفه در بحرین سرنگون شده و عاملان قتل و جنایت علیه مردم مظلوم این کشور محاکمه و مجازات شوند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان