کد خبر: ۲۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۰

دشمنان ‌به دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات هستند‌

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ‌دشمنان با \"ترور\" ‌به دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات و تأثیرگذاری بر فضای آن هستند‌.

حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم ‌در همایش فرماندهان یگان ارتش استان فارس که با عنوان بررسی تحولات سیاسی منطقه و بین‌المللی با حضور آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس به میزبانی مرکز آموزش پیاده شیراز برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر انتخابات برای کشور ما، بسیار مهم است، بیگانگان در خارج از کشور با توطئه‌های خود به دنبال این هستند که با استفاده از عوامل داخلی و افراد بی‌بصیرت ضربه‌های سنگینی به انقلاب وارد کنند.
آل‌هاشم افزود: امروز آنانی که زخم خورده‌اند همگی متحد شده‌اند تا در لباس ضد انقلاب و فتنه‌گر، مجلس را به دست گیرند و در انتخابات آتی ریاست جمهوری مؤثر باشند.
وی با بیان اینکه جایگاه قوه مقننه مهم است و مرجع تاثیرگذار در پاسداری از اصول امام و رهبری و محور اصلی نظارت بر قوه مجریه به شمار می‌رود ابراز داشت: باید مردم به مجلسی رای دهند که همسو با سیاست‌ها و تدابیر رهبری باشد و نیروهای معتقد به مبانی اسلام و اصولگرا در آن حاضر شوند.
رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش تصریح کرد: مجلس آینده باید برخاسته از ایستادگی و اراده توده مردم در برابر کانون‌های قدرت و ثروت باشد.
آل‌هاشم بیان داشت: مجلس باید با حضور حداکثری مردم همراه بوده و معیار اصلی کاندیداها تقوا، روحیه، تعبد در برابر خداوند متعال، التزام عملی به ولایت فقیه، عدم تأثیرپذیری از اندیشه‌های غلط و غیر اصولی، برخورداری از روحیه استکبار ستیزی، ایستادگی در برابر دشمن، حساسیت نسبت به حقوق بیت‌المال و عدم وابستگی به کانون‌های ثروت و موضع‌گیری‌های شفاف در برابر فتنه‌گران باشد.
رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پس از دو سال موج جدیدی از خصومت‌های دشمنان توسط استکبار و رژیم صهیونیستی از نیمه دوم امسال آغاز شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان با ترفندها و بهانه‌های مختلف از جمله، تروریسم، تهدید به ترور فرماندهان سپاه، مطرح کردن انرژی هسته‌ای و سایر توطئه‌ها به دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات و تأثیرگذاری بر فضای آن هستند.
آل‌هاشم افزود: با وجود رهبری امام خامنه‌ای و آمادگی کامل نیروهای مسلح، انزوال آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، دشمنان نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند و مانند نقشه‌های شوم خود شکست سختی را متحمل می‌شوند.
رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز ملت قدرتمند ایران دارای تجربه حماسه تاریخی و ماندگار دی ماه 88 که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از قله‌های فراموش نشدنی حرکت برخاسته و آگاهی مردم، شناختن موقعیت و حضور لحظه‌های مورد نیاز حرکتی در فضای غبارآلود است و هیچ شکستی را متحمل نمی‌شود.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان