کد خبر: ۲۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۰

اسرائيل در ترس از انتقام گيري ايران به سر مي برد.

در پی ترو ر شهید احمدی روشن، اسرائيل در ترس از انتقام گيري ايران به سر مي برد.

يك روزنامه صهيونيستي با درج اين مطلب، به موضوع ترور شهيد مصطفي احمدي روشن پرداخت. جروزالم پست با اشاره به مقاله حسين شريعتمداري مديرمسئول كيهان مبني بر لزوم تلافي اين جنايت با ترور سران رژيم صهيونيستي نوشت: اسرائيل نگران است ايران انتقام ترور فعال هسته اي خود را بگيرد. به همين دليل هم سرويس شين بت (سرويس امنيت داخلي) مأمور شده تهديدهاي موجود را ارزيابي و امنيت مقامات اسرائيل به ويژه در سفرهاي ديپلماتيك را افزايش دهد.
شيمون پرز ساعاتي پس از ترور شهيد احمدي روشن و درباره دخالت رژيم صهيونيستي در اين ترور به سي ان ان گفته بود: آن گونه كه من اطلاع دارم اسرائيل در اين ترور دست نداشته است. ايراني ها هر اتفاقي از اين قبيل كه مي افتد، به اسرائيل نسبت مي دهند.
اما آريه الدو نماينده حزب «اسرائيل خانه ماست»، در كنست به شبكه اول تلويزيون اسرائيل گفت «مي توان با سازمان مجاهدين ]منافقين[ و هر گروه مشابه براي ضربه زدن به برنامه اتمي ايران استفاده كرد و درست اين است كه هدف ها را توسط افراد ديگر تامين كنيم.» فارين پاليسي نيز فاش كرد كه سرويس جاسوس موساد از 4 سال پيش اقدام به استخدام تروريست هاي گروه ريگي كرده اما در اين ارتباط گيري خود را به جاي سازمان سيا جا زده است. براساس اين گزارش عوامل موساد با گذرنامه هاي جعلي و در لباس افسران سيا اقدام به استخدام اعضاي گروه ريگي كرده اند.

نظرات بینندگان