کد خبر: ۲۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۰

افزایش 8 برابری سنددار کردن نواحی صنعتی فارس

مدیر امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با تلاش‌های انجام شده شاهد افزایش هشت برابری سنددار کردن اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس بوده‌ایم.

به گزارش شیرازه محمدکاظم اعتماد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2 هزار و 200 هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی این استان سنددار شده که در مقایسه با سال گذشته حاکی از رشد هشت برابری است.
وی افزود: در این مدت سند ثبتی اراضی شهرک‌های صنعتی انرژی‌بر لامرد، سروستان دو، بیرم لارستان، رستم، جره و بالاده، چنارشاهیجان و شهرک صنعتی کازرون، ناحیه صنعتی بنگستان سپیدان، پاسارگاد و زرین دشت، اخذ شده است.
اعتماد با بیان اینکه با سنددار شدن این اراضی امکان اخذ سند تفکیکی برای واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک‌ها فراهم شده است گفت: واحدهای صنعتی با سند تفکیکی می‌توانند از این اسناد به عنوان رهن برای گرفتن وثایق در سیستم بانکی استفاده کنند.
وی اضافه کرد: اخذ اسناد ثبتی این شهرک‌ها پس از بررسی‌های کارشناسی و با اخذ موافقت دستگاه‌های اجرایی نظیر سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک این استان انجام شده است.
اعتماد ابراز داشت: هم‌اکنون 50 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس دارای سند ثبتی هستند و روند سنددار کردن سایر شهرک‌ها و نواحی فاقد سند نیز در حال انجام است.
مدیر امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال‌جاری پیگیری اخذ سند ثبتی و تفکیکی شهرک صنعتی خرامه به مساحت 97 هکتار در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان