کد خبر: ۲۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰

برگزاری نخستین نمایشگاه کالای پارسی در شیراز

قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: نخستین نمایشگاه کالای پارسی از 19 تا 22 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی فارس برگزار می‌شود.

مصطفی هاشمی اظهار داشت: نمایشگاه کالای پارسی با حضور 300 واحد صنعتی سراسر استان فارس به مدت چهار روز برپا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حمایت و معرفی صنایع و ایجاد بازارهای جدید و بادوام برای صنعتگران از اولویت اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس است، افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس برای آشنایی صنعتگران از توانمندی‌ها و ارتقای تکنولوژی اقدام به برپایی تورهای صنعتی برای بازدید هئیت‌های تجاری سراسر کشور از نمایشگاه کالای پارسی کرده است.
هاشمی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آخرین تولیدات واحدهای صنعتی در مورد صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی، کانی، تعاونی‌ها و صنایع دستی در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: برای آشنایی بازدیدکنندگان و صنعتگران از دستاوردهای واحدهای تولیدی و صنعتی کتاب جامع واحدهای صنعتی و واحدهای غرفه‌دار حاوی اطلاعات محصول تولیدی و نام و شماره تلفن مدیرعامل‌های واحدهای صنعتی با حضور مقام‌های استانی و کشوری رونمایی می‌شود.
وی از برپایی 32 تور صنعتی داخلی و خارجی برای صنعتگران فارس خبر داد و گفت: از این تورها صنعتگران این استان از دو تور مهم با عنوان «بیگ فایو» دبی و نمایشگاه «گوانگجو» چین بازدید کردند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان داشت: زمان بازدید از نمایشگاه کالای پارسی  از 19 تا 22 بهمن ماه جاری بوده و ایاب و ذهاب نیز برای بازدید کنندگان رایگان است.
هاشمی خاطرنشان کرد: بازدید کنندگان می‌توانند هنگام خرید از تخفیف 40 درصدی استفاده کنند.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان