کد خبر: ۲۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰

آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور دکتری

مهلت ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۱ ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه ۵ بهمن پایان می یابد و داوطلبان می توانند از ۱۰ بهمن ماه برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام کنند.


به گزارش  شیرازه به نقل از مهر، داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۱ که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند می توانند تا فرصت اعلام شده، در این آزمون ثبت نام کنند.

اطلاعات ثبت نامی کلیه داوطلبان که در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۱ ثبت نام کرده اند از روز دوشنبه ۱۰ بهمن تا روز چهارشنبه ۱۲ بهمن به منظور مشاهده و کنترل اطلاعات مندرج و در صورت لزوم برای ویرایش اطلاعات بر روی سایت سازمان قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با درج کد رهگیری خود که در زمان ثبت نام دریافت کرده اند، اطلاعات را کنترل یا ویرایش کنند.

حسین توکلی - مشاور سازمان سنجش درباره تعداد شرکت کنندگان در آزمون دکتری ۹۱ گفت: آخرین آمار ثبت نام کنندگان تا روز ۳ بهمن ماه، ۱۴۲ هزار نفر بود که پیش بینی می شود این آمار تا پایان روز چهارشنبه ۵ دی ماه افزایش پیدا کند.

به گزارش مهر، داوطلبان می توانند با ورود به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org و دریافت دفترچه علاوه بر خریداری کارت اعتباری ثبت‌نام در این آزمون ثبت نام کنند. هزینه ثبت نام در این دوره از آزمون ۲۳۲ هزار و ۵۰۰ ریال (معادل ۲۳ هزار و ۲۵۰ تومان) است. وجه ثبت نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی صرفاً به صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

آزمون در ۲۸۵ کد رشته امتحانی در گروه های علوم انسانی، علوم پایه، علوم فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، علوم پزشکی، دامپزشکی، زبان و تربیت بدنی و علوم ورزشی در روز ۲۵ فروردین ماه ۹۱ برگزار می شود.

 

انتهای خبر/ک

برچسب ها: ثبت نام_دکترا_
نظرات بینندگان