کد خبر: ۲۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰

بيانيه بسيج در آستانه دهه فجر

 دولت و مجلس، فروش نفت را حداقل 10 سال به كشورهاي تحريم كننده ممنوع كنند آمريكا و اروپا بيش از آنكه به ملت ايران لطمه اي وارد كنند، اقتصاد درمانده و پريشان خود را به فروپاشي كامل نزديك تر مي كنند.
بسم الله الرحمن الرحيم
نصر من الله و فتح قريب و بشر المومنين
ملت غيور، هوشمند و شرافتمند انقلاب اسلامي
در حالي وارد سي و چهارمين سال پيروزي انقلاب اسلامي مي شويم كه وعده هاي معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني عليه الرحمه يكي پس از ديگري محقق شده و مي شود و طليعه پيروزي نهايي مكتب امام خميني عليه الرحمه در جهان روز به روز بيشتر نمايان مي شود. سران رژيم هاي فاسدي كه از آغاز، مقابل نهضت اسلامي ما ايستادند يكي پس از ديگري سقوط مي كنند و با سرعتي باور نكردني جاي خود را به اسلام گرايان و دوستداران انقلاب اسلامي مي دهند.
آمريكا و صهيونيزم بين الملل پس از شكست سنگين نظامي از ملت ايران در جنگ تحميلي و خليج فارس؛ شكست از ملت لبنان و فلسطين مقاوم را نيز متحمل شده و با دادن خسارت فراوان مالي و جاني و حيثيتي در برابر مقاومت ملت عراق مجبور به عقب نشيني ذليلانه از اين كشور گرديدند و در باتلاق افغانستان دست و پا مي زنند.
در عرصه اقتصادي، بحران بي سابقه در تاريخ، نظام سرمايه داري را محاصره كرده و راهي جز اعلام ورشكستگي پيش روي آنان نيست. در عرصه سياسي نه تنها استكبار غرب متحدان خود را در مناطق حساس خاور ميانه و آمريكاي لاتين پي در پي از دست مي دهد، بلكه در محاصره انزجار ملت هاي جهان و حتي ملت هاي آمريكا و اروپا قرار گرفته و در افكار عمومي جهان، گرفتار انزواي بي نظير شده است، و اينك آمريكا و صهيونيزم پس از شكست هاي مكرر از ملت انقلابي ما در حوزه هاي نظامي و سياسي و شكست تهاجم فرهنگي دشمن در بي هويت كردن نسل جوان؛ خصم زبون به شيطنت جديدي روي آورده و تلاش مي كند با توطئه اقتصادي، ملت ما را به زانو درآورد، غافل از آنكه ملت بزرگ و تاريخ سازي كه تا اينجا آمده تا آخر خواهد آمد و از همين تهديدها و تحريمها فرصتي را براي شكوفايي و جهش اقتصادي خود خواهد ساخت كه بار ديگر جهان را به شگفتي وادارد.
كوردلان نظام سرمايه داري و ايادي داخلي شان مي كوشند با توطئه، به مشكلات اقتصادي كشور دامن بزنند و از آنجا كه خودشان براي طولاني شدن اين بازي، بنيه اقتصادي كافي ندارند ايام كوتاه مانده تا انتخابات و نزديك به سال نو را براي اجراي اين توطئه شوم برگزيده اند تا به خيال خودشان با بسيج همه امكانات مالي و آشفته كردن بازار، فضاي ياس آلودي ايجاد كنند و با پراكندن مردم از پاي صندوق هاي راي، استقامت مردم را در اين مسير نوراني بشكنند و مقبوليت نظام را زير سوال ببرند. زهي خيال باطل كه اينان مصاديق بارز‍« صم بكم عمي فهم لا يرجعون » قرآنند؛ و آنقدر چشم خود را بر حقايق و واقعيت ها بسته اند كه پس از سي و چهار سال آزمايش هاي مكرر، هنوز ملت ايران اسلامي را نشناخته اند. ما ملت مقاوم ايران هنوز فراموش نكرده ايم روزهايي را كه استكبار شرق و غرب با كمك طاغوت هاي سقوط كرده و در حال سقوط منطقه؛ قيمت نفت را به زير هزينه توليد يعني كمتر از 5 دلار تنزل داده و براي صادرات همان اندك نفتِ تقريبا مجاني هم با ماهواره هاي آمريكايي، هواپيماهاي شوروي و موشك هاي فرانسوي و انگليسي روبرو بوديم و براي عبور هر كشتي بايد شهدايي تقديم مي كرديم. اگر توانستيم از آن بحران ها عبور كنيم كه با افتخار عبور كرديم، بي شك عبور از شرايط جديد براي ملت ما چيزي نيست.
جهاد اقتصادي بزرگ ملت ايران تازه آغاز شده و جوانان پر استعداد و نابغه ايراني با حركت شگفت آور در اين عرصه ثابت خواهند كرد چيزي از اسلاف خود در دفاع مقدس كم ندارند و اگر جوانان دهه اول انقلاب و شهداي بزرگِ طلايه دار اين راه با ايثار و فداكاري نيروي دفاعي را پايه گذاري كردند كه امروز همه استكبار هم با وجود دنيايي از ساز و برگ تسليحاتي فوق پيشرفته از رويايي با اين قدرت دفاعي وحشت دارند، و با يك اولتيماتوم فرمانده غيور ارتش جمهوري اسلامي ايران؛ نامه ي التماس آميز خود را از سه طريق براي رهبري مقتدر نظام مي فرستند؛ يقينا جوانان امروز ايران اسلامي نيز اين توان را دارند كه با درخشش در عرصه جهاد اقتصادي، بنيه اقتصادي را براي كشور پي ريزي كنند كه دنيا را در برابر عظمت ملت ايران به خضوع وادارد.
تحقق اين هدف و گذر از اين گردنه ي صعب العبور، سختي ها و مشكلاتي هم دارد، كه از مشكلاتي كه ملت ايران در تحقق اصل انقلاب و دفاع مقدس متحمل شدند بيشتر نيست، اما آثار ونتايج آن بسيار شكوهمندتر و چشمگيرتر خواهد بود.
با اميد به پروردگار متعال كه پيروزي مومنان را خود تضمين كرده است؛ اطمينان داريم كه اين مسير را با سربلندي و عزت خواهيم پيمود و در وراي اين توطئه هاي اقتصادي دشمن، پيروزي هاي بزرگ و غير قابل تصور در انتظار ملت ايران است. با اين بازي ها كه دوام زيادي هم ندارد و چند صباحي بيشتر نمي پايد، آمريكا و اروپا بيش از آنكه به ملت ايران لطمه اي وارد كنند، اقتصاد درمانده و پريشان خود را به فروپاشي كامل نزديك تر مي كنند.
ملت ايران با داشتن رهبري دانشمند كه در اوج هوشمندي تمام، توطئه ها و حوادث را از مدت ها قبل از وقوع آن پيش بيني و راه برون رفت از آن را براي ملت ولايت مدار خود تبيين مي كند و با داشتن مردان و زناني چنين بصير و با اراده كه با عبور از توطئه هاي فراوان بويژه فتنه 88 نشان دادند براي حركت به سمت تكامل و پيروزي بزرگ، توانايي گذر از هر معبر سخت و خطرناكي را دارند؛ اين بار هم پيروز و سربلند بيرون خواهند آمد. زمستان خواهد رفت و روسياهي براي ظالمان و مستكبران و پياده نظام داخلي آنان خواهد ماند.
و البته تحقق اين هدف دست يافتني، الزاماتي هم دارد كه در اينجا توجه ملت شريف كشور عزيزمان را به برخي موارد مهم آن جلب مي نماييم:
1- همه مي دانيم موضوع اصلي كه كينه توزي دشمن را برانگيخته، انرژي هسته اي نبوده، بلكه پيشرفت سريع و حيرت آور علمي ايران و گسترش تفكر انقلاب اسلامي در جهان است، كه نظام سرمايه داري غرب را به چنين واكنش هاي نابخردانه واداشته است. با اين وجود از دولت جمهوري اسلامي مي خواهيم سر سوزني از حقوق حقه و قانوني هسته اي ملت ايران اسلامي كه امروز به عنوان نماد مقاومت جهاني شناخته مي شود، عقب نشيني نكند.
دولت بداند تا زماني كه صادقانه و در خط اسلام ناب از حقوق ملت در مقابل جهانخواران دفاع كند ملت با همه وجود و با همه سرمايه هاي خود، مدافع دولت خواهد بود.
2-از نمايندگان مردم درمجلس شوراي اسلامي ودولت خدمتگذار مي خواهيم با وضع قوانين وتصميمات انقلابي، فروش نفت وگاز ايران را به هر كشوري كه قانون يا قراردادي عليه منافع ملت ايران امضا كند حد اقل براي دهسال ممنوع نمايد .
3- از دولت خدمتگذار مي خواهيم ضمن اعتماد بيشتر به جوانان ايراني؛ با دستور قاطع واردات هرگونه كالا از كشورهايي كه حرف از تحريم ايران زده اند به طور كامل ممنوع كنند و مطمئن باشند دانشمندان وصنعتگران جوان، قابليت توليد همه نياز هاي كشور را دارند. قطع واردات بهترين فرصت براي حل مشكل بيكاري وشكوفايي چشمگير صنعت و فناوري كشور خواهد بود.
4- از اصناف منصف كه خود از بانيان انقلاب اسلامي بوده و در تمام سختي ها و فداكاري ها از پيشتازان انقلاب اسلامي بوده اند مي خواهيم با نظارت دقيق ومهار توطئه هاي دشمن و سوداگران غافل در عرضه كالا و خدمات و قيمت گذاري ها و با ترويج بيش از پيش كالاهاي توليد داخل نقش كليدي خود را در جهاد اقتصادي ايفا كنند .
5- از دولت و قوه قضائيه مي خواهيم با نظارت دقيق بر وضعيت بازار و بانك ها و دستگاه هاي اقتصادي دولتي وغير دولتي با كسانيكه آگاهانه ويا نا آگاهانه دراين شرايط حساس با سوء استفاده واحتكار در فشار به ملت با دشمن همسو مي شوند قاطعانه برخورد نمايد.
6- احزاب، گروه ها و رسانه ها وكانديداهاي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي رقابت هاي انتخاباتي وتبليغات را كه لازمه يك انتخابات پرشور ونشاط است به حوزه منافع ملي واصول ارزش هاي اساسي تسري ندهند و در مقابل توطئه هاي جديد دشمن با حفظ سلايق وآراء متنوع خود، بر وحدت بر سر اصول و يكپارچگي در مقابل دشمن و حفظ وحدت اسلامي و انسجام ملي تاكيد ورزند .
7- از عموم ملت شريف ايران مي خواهيم با تحريم كالاهاي مصرفي وارداتي و تاكيد بر مصرف كالاهاي ايراني و رعايت الگوي مصرف صحيح و خويشتنداري در خريد هاي غير ضرور و به ويژه حضور فعال در همه عرصه هاي سياسي واجتماعي پيش رو، مثل هميشه دشمن را در رسيدن به اهداف پليد خود ناكام گذارند كه پيروزي نزديك است.
صبر و ظفر هر دو دوستان قديمند در اثر صبر نوبت ظفر آيد

وما النصرالا من عند الله العزيز الحكيم
سازمان بسيج مستضعفين
اول ربيع الاول
انتهای پیام/ص
نظرات بینندگان