کد خبر: ۲۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰

دستاوردهاي نوين دفاعي و موشكي در دهه فجر رونمايي مي شود

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: به زودي و همزمان با دهه مبارک فجر، دهها دستاورد مهم دفاعي، هوافضا و موشکي که به دست توانمند جوانان ايراني طراحي و ساخته شده است، رونمايي خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سرتيپ وحيدي در حاشيه همايش «تعالي فرهنگ سازماني وزارت دفاع» اظهارداشت: علاوه بر دستاوردهاي دفاعي، هوافضا و موشکي، چندين دستاورد جديد الکترونيکي، مخابراتي، پدافند هوايي، پدافند دريايي و مهمات هوشمند هم در روزهاي آينده رونمايي خواهد شد.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح افزود: بعضي از اين دستاوردهاي مهم به توليد انبوه رسيده است و همزمان با اعلام و رونمايي از آنها، اين دستاوردها در اختيار نيروهاي مسلح قرار خواهد گرفت.
سردار وحيدي گفت: افتتاح و رونمايي اين دستاوردهاي ارزشمند که با همت و تلاش دانشمندان و متخصصان انقلابي و فجر آفرينان عرصه صنعت دفاعي به منصه ظهور رسيده است، يک بار ديگر ناکارآمدي و بي اثر بودن تحريم ها را به اثبات مي رساند.
وي اعتماد به نفس، خودباوري، خود اتکايي و خودکفايي در عرصه هاي مختلف را از برکات انقلاب اسلامي برشمرد و افزود: ايستادگي بر اصول، وفاداري به ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي، پاسداري از خون شهيدان و ولايت مداري از وظايف مهمي است که امروز بايد پيشکسوتان و فرزندان برومند انقلاب سرلوحه برنامه هاي خود قرار دهند و با هوشياري، حربه هاي دشمنان را خنثي سازند.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح درباره برگزاري دومين همايش «تعالي فرهنگ سازماني وزارت دفاع» که با حضور مديران ارشد اين وزارتخانه برگزار شد، گفت: اين همايش براي ايجاد هماهنگي و هم افزايي هر چه بيشتر ميان اجزاء و بخش هاي مختلف وزارت دفاع و بررسي برنامه هاي سال آينده برگزار شد.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان