کد خبر: ۲۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰

دهه فجر باید با تنوع و نشاط همراه باشد

مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد دهه فجر کازرون گفت: ادارات و نهادها مراسم دهه فجر امسال را با رویکرد تنوع و نشاط برگزار کنند.

محمد مرحمتی امروز روز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: دهه فجر امسال مقارن با میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) است، بنابراین ادارات و نهادها باید به برگزاری مراسمی هرچه باشکوه‌تر توأم با نشاط و تنوع اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم دهه فجر با حضور و نقش‌آفرینی اقشار مختلف مردم باید همراه باشد گفت: ادارات و نهادها در این راستا نیز در هدایت و جهت‌دهی محتوایی برنامه‌ها باید تلاش کنند.

مشاور امام جمعه کازرون افزود: دستگاه‌های مسئول در برگزاری مراسم دهه مبارکه فجر باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا خروجی جشن‌های مردمی جدا از محتوای ارزشی و معنوی توأم با شادی مشروع و مناسب باشد.

مرحمتی در ادامه از برنامه‌های مراسم دهه فجر کازرون را استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره) با حضور مسئولان و اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج و اقشار مختلف مردم این شهرستان از میدان امام حسین (ع) تا گلزار شهدای امامزاده سید محمد نوربخش شهر کازرون به صورت حرکت جمعی با وسائط نقلیه موتوری و اتومبیل برشمرد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین افتتاح پروژه‌های عمرانی خشت و کمارج، قائمیه، کهمره و منطقه بالاده، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، شرکت در جشن‌های مردمی در مساجد این شهرستان و مناطق عشایری منطقه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام مبارک دهه فجر در سطح این شهرستان است.

مرحمتی شرکت در نماز جمعه، مراسم نورافشانی در میدان شهدا و حضور گسترده در راهپیمایی  یوم‌الله 22 بهمن را از جمله برنامه‌های دیگر دهه فجر امسال در این شهرستان برشمرد.

وی گفت: ادارات و نهادها مراسم گوناگونی در طول دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌کنند.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان