کد خبر: ۲۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت دهه فجر

به گزارش شیرازه٬ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت فرارسیدن دهه فجر بیانیه ای صدر نموده است که در زیر می آید:
اکنون نزدیک به چهار دهه از تاریخ پر فروغ انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و این انقلاب هر روز هم‌چون خورشیدی عالم تاب بر گستره‌ی جهان فزونی می‌یابد و چشمان مستکبران و ظالمان جهان را کور کرده و ابهت پوشالی آنان را زیر سؤال می برد. انقلابی که  اولین ندای توحید، عدالت و باورهای انسان‌های پاک در هزاره سوم بوده و پیام پایداری، استقامت و ایمان به خدا را، در جهان امروز برای بشریت به ارمغان داشته است. انقلابی که به معنای کامل " انفجار نور" بوده است.
انقلاب اسلامی با ایجاد موجی تازه در جهان معاصر، بشریت را  از خواب بزرگی بیدار کرد. جمهوری اسلامی ایران با سلاح ایمان به خدا و نه موشک کروز و جنگ افزار نظامی وارد جهان دو قطبی شرق و غرب شد و پرچم لاالااله‌الله بر قله انسانیت را به اهتزاز درآورد.  
دشمنان و مستکبران عالم و در رأس آن‌ها آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل به خیال باطل خود سعی داشتند «نهضت خمینی» را که نشأت گرفته از قیام و عاشورای حسینی است با توطئه و حربه‌های  مختلف از جمله کودتای نوژه، جنگ تحمیلی، ترور کور شخصیت‌های برجسته انقلاب، تهاجم فرهنگی، تحریم سیاسی و اقتصادی و حمایت از مخالفان و معارضان نظام به چالش بکشند و حرکت افتخار آفرین مردم و انقلاب اسلامی را متوقف کنند. اما آن‌چه شاهد هستیم این است که وعدهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) یکی پس از دیگری در جهان محقق شده و طلیعه پیروزی نهایی اسلام ناب محمدی در جهان روز به روز بیش‌تر نمایان می‌شود. سران رژیم  فاسدی که از آغاز نهضت اسلامی در مقابل ما ایستادند یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند و با سرعتی باور نکردنی جای خود را به اسلام‌گریان و دوست‌داران انقلاب اسلامی می‌دهند.
ترور دانشمندان هسته‌ای، آخرین حربه‌ی دشمنان علیه پیشرفت‌ها و عظمت ملت بزرگ ایران است که نه تنها سند بزرگ خیانت و رسوایی مدعیان حقوق بشر و دموکراسی است که همانا نشانه ذلت و شکست خفت بار آنان است. گزینه‌ای که به جهانیان ثابت می‌کند، کشورهای استکباری برای رسیدن به مقاصد خود از هیچ وسیله ای فروگذار نمی‌کنند؛غافل از این که همین خون جوانان است که چراغ راه آیندگان و آبیاری نهال انقلاب است، فلذا ما جوانان برومند این کشور ضمن محکوم کردن این جنایات اعلام می‌کنیم با جهاد و کوشش مضاعف راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.
در زمانی که افول مالی و اقتصادی هم‌چون طوفانی بزرگ، قاره اروپا را در برگرفته است و مردم کشورهای بلوک غرب در خیابان‌ها مشغول اعتراض و راهپیمایی هستند؛ کوردلان نظام سرمایه‌داری و ایادی داخلی‌شان می‌کوشند با توطئه، به مشکلات اقتصادی ایران دامن بزنند و از آن‌جا که خودشان برای طولانی شدن این بازی، بنیه اقتصادی کافی ندارند ایام کوتاهِ مانده تا انتخابات و نزدیک به سال نو را برای اجرای این توطئه شوم برگزیده‌اند؛ تا به خیال خودشان با بسیج همه امکانات مالی و آشفته کردن بازار، فضای یاس آلودی ایجاد کنند و با پراکندن مردم از پای صندوق‌های رأی، استقامت مردم را در این مسیر نورانی بشکنند و مقبولیت نظام را زیر سوأل ببرند. غافلاز آن‌كه ملت بزرگ و تاريخ سازي كه تا اين‌جا آمده، تا آخر خواهد آمد و از همين تهديدها و تحريم‌ها فرصتي را براي شكوفايي و جهش اقتصادي خود خواهد ساخت و بار ديگر جهان را به شگفتي وا خواهد داشت.
و اکنون با رهبری و درایت هوشمندانه‌ی مقام معظم رهبری و همراهی دولت و مجلس،  شاهد آن خواهیم بود که مسیر نورانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه چهارم انقلاب که دهه "پیشرفت و عدالت " است به یاری خداوند و  عنایات حضرت ولی عصر(عج) به سمت الگو شدن و رسیدن به قله های مادی و معنوی پیش خواهد رفت.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

نظرات بینندگان