کد خبر: ۲۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰

تخفیف 5 میلیارد ریالی واگذاری زمین به صنعتگران فارس

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از افزایش 20درصدی تخفیفات ارائه شده به صنعتگران در 10 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، شهرام کمال زاده بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون به 30 صنعتگر مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس بیش از 5 میلیارد ریال تخفیف ارائه شده است.

وی افزود: این تخفیف‌ها براساس آیین‌نامه‌ها و قوانین موجود به صنعتگران اعطا شده است.

این مسئول اضافه کرد: چنانچه واحدهای صنعتی بتوانند در مدت کمتر از یک سال مراحل ساخت و ساز خود را انجام دهند مشمول پنج درصد تخفیف می‌شوند.

کمال زاده ادامه داد: علاوه بر آن بر اساس آیین‌نامه، واحدهای صنعتی به ازای هر نفر اشتغال‌زایی شامل  نیم درصد تخفیف می‌شوند که این تخفیف‌ها تا سقف 25 درصد به ازای 50 نفر اشتغال‌زایی اعمال می‌شود.

وی از دیگر موارد تخفیف‌های اعطا شده در 10 ماهه نخست امسال را اعمال تخفیف به طرح‌های آمایش صنعت اعلام کرد و گفت: طرح‌های آمایش صنعت شامل 40 درصد تخفیف شده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین واگذاری زمین در مناطق محروم و نواحی صنعتی انتقال یافته از جهاد کشاورزی به شرکت شهرک‌های صنعتی را نیز شامل اعمال تخفیف‌های بین 30 تا 70 درصد اعلام و تصریح کرد: بخشی از این تخفیف‌ها نیز در این بخش اعمال شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعمال تخفیفات پس از طرح در جلسه هیئت مدیره و بر اساس آیین‌نامه‌ها اجرایی می‌شود.

کمال زاده ارائه تخفیف‌ها را یکی از مشوق‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران در راستای توسعه صنعتی اعلام کرد.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان