کد خبر: ۲۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

110 شبکه ماهواره‌ای عدم حضور مردم در انتخابات را تبلیغ می‌کنند

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: 120 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان راه‌اندازی شده که 110 تای آ‌نها تلقین می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند تا حضور مردم را کم جلوه دهند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از اهواز غلامعلی حدادعادل در همایش جبهه متحد اصولگرایان در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز اظهار داشت: درسال 82 در انتخابات مجلس هفتم مردم به اصولگرایان رأی دادند و مشکلات مجلس ششم خاتمه یافت و خانه ملت از دست آن جماعت خارج شد، درسال 84 در انتخابات ریاست جمهوری، سال 85 سومین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، سال 86 انتخابات مجلس هشتم، سال 88 انتخابات ریاست جمهوی، همه و همه مردم به اصولگرایی رای دادند.

وی تصریح کرد: اصولگرایی قبل از اینکه یک تشکل باشد چتر فراگیری است که ارزش‌های انقلاب اسلامی را محترم می‌شمارد و به آن مقید است، این اصطلاح بعد از 33 سال از انقلاب، دربردارنده شاخص‌هایی است که رهبری آن‌ها را ذکر کرده و 9 شاخص را ایشان برای اصولگرایی تعریف کرده‌اند.

وی ایستادگی در برابر استکبار و بیگانه، رشد علمی، جهاد علمی، خدمتگزاری را از شاخص‌های اصلی اصولگرایی و تفکری دانست که مردم ایران به آن رأی داده‌اند و تاکید کرد: مردم باید دقت کنند نامزدهای مختلفی معرفی می‌شوند که باید به ارزش‌های اصولگرایان معتقد و آن‌ها را دنبال کنند. پاکی، صداقت، دلسوزی و خدمتگزاری لازمه اصولگرایی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش داریم بهترین‌ها را در جبهه متحد اصولگرایان معرفی کنیم و ساز و کاری تعریف شده تا روحانیت در کنار این تشکل و جریان قرار داشته باشد و حتی در پیشانی آن حرکت کند.

حداد عادل گفت: از 1.5 سال پیش جامعه روحانیت مبارز در تهران و جامعه مدرسین در قم همکاری را آغاز کردند و منشوری زیر نظر آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی تدوین شد که ارزش‌های اصولگرایی در آن ذکر شده و آن را مبنای تشخیص نامزدهای صالح و اصلح قرار دادیم، هر دو تشکل نمایندگانی دارند در هیئت داوری جبهه متحد اصولگرایان و طرحی را به استان‌ها داده‌اند که زیر نظر روحانیت هر شهرستان اجرا شود.

وی یادآور شد: تلاش این است که کسانی که با فتنه همکاری کرده یا در مقابل آن سکوت کرده‌اند و همچنین وابستگان و مرتبطان با جریان انحرافی در جبهه متحد اصولگرایان راه نیابند و اصولگرایی خالص بماند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات در همه جای کشور حساس است اما در خوزستان به لحاظ مرزی بودن منطقه و صادرات نفت و ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی و.... حساس‌تر است، دشمن از جهات مختلف به خوزستان نظر دارد و تلاش می‌کند با توجه به تنوع قومی در خوزستان بین مردم اختلاف بیندازد در حالی که انتخابات باید سبب افزایش وحدت شود نه اینکه شاهد اختلافات جدیدی بعد از انتخابات باشیم.

وی خطاب به جوانان حاضر در این گردهمایی گفت: در اهواز مساجد و جوان‌ها بسیار فعال هستند که پشتوانه خوبی برای انقلاب محسوب می‌شوند، مراقب باشید انتخابات طوری نشود که فردای بعد از 12 اسفند شرم کنیم از اینکه رو در روی هم نگاه کنیم یا با هم مواجه شویم.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: رقابت انتخابات را برای اسلام می‌خواهیم و نباید اجازه دهیم این عرصه، زخمی بر پیکر جامعه اسلامی وارد کند که فردای بعد از انتخابات به دنبال ترمیم زخم برویم.

حدادعادل گفت: مردم باید خودشان مقایسه کنند و شاخص‌های اصولگرایی را مد نظر داشته باشند، ملاک‌ها را بسنجند و دست به انتخاب اصلح بزنند، با حفظ وحدت و اخلاق اسلامی مردم را به شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی تشویق کنید.

وی درباره دیگر احزاب و گروه‌های انتخابات مجلس نهم در پاسخ به سئوال یکی از حاضران گفت: جبهه پایداری و متحد اصولگرایان در باره مسائلی با هم اختلاف نظر دارند اما تلاش داریم این اختلاف دیدگاه‌ها درباره پاره‌ای مسائل منجر به تضاد و اختلاف عمیق نشود چرا که اشتراکات زیادی از نظر مبانی و اصول و دیدگاه‌ها بین دو جریان وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود به اهمیت خوزستان اشاره کرد و گفت: خوزستان سرزمین تاریخی است که نماد فرهنگ و تمدن کهن ایران اسلامی است، سرزمین یادگارهای عزیز به ویژه در دوران دفاع مقدس، شهر روزهای سخت مقاومت است و خوزستانی است که از همه جای ایران فرزندان دلاور و بسیجی در کنار سرداران سپاه و ارتش و مردم غیور شهرهای مختلف از اسلام و انقلاب دفاع کرده‌اند.

حدادعادل گفت: این تصویر زیبا و همراه با جهاد و شهادت به استان شما و مردم این استان یک عزت و افتخاری بخشیده است که چهره استان را در نظر مردم ایران چهره‌ای عزیز ساخته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام‌الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر همواره تجدید عهد و بیعت می‌کنیم با امام و انقلاب امسال بیش از هر سال باید وفاداری خود را نشان دهیم. چرا که امسال فقط پیروزی انقلاب اسلامی خودمان را در ایران جشن نمی‌گیریم بلکه پیروزی نهضت‌های اسلامی را در همه جهان اسلام جشن می‌گیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: دهه فجر امسال ابعادی بسیار فرا‌تر از مرزهای ایران پیدا کرده است، مردم ایران با خودآگاهی و احساس افتخار بیشتری این دهه را گرامی می‌دارند.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: احیای اسلام در ایران از برکت‌های نظام جمهوری اسلامی است، در زمان شاه ملعون ایران پشت جبهه اسرائیل غاصب بود در حالی که امروز پرچم مبارزه با صهیونیست و استکبار جهانی را در جهان به دست گرفته است و رهبری شجاع، متفکر و بصیر ما به عنوان یک مرجع و متفکر اسلامی در مقابل همه جهان اعلام می‌کند از هر ملتی که مقابل اسرائیل غاصب قرار بگیرد حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای بی‌اهمیت شمردن انتخابات در ایران گفت: دشمنان واقعیت‌ها را نادیده می‌گیرند و در موقعیت‌های مختلف القا می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند و تلاش دارند از طریق تفرقه افکنی در داخل کشور به خواسته خود برسند، داستان تحریم، ترور سفیر عربستان، تحریم نفت، افزایش قیمت ارز و سکه و... را مطرح می‌کنند برای اینکه با تبلیغات وسیع مردم را به این مسائل و گرانی و کمبود و مشکلات مشغول کنند تا در انتخابات شرکت نکنند.

به گفته حداد عادل، 120 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان راه‌اندازی شده که 110 تای آن‌ها تلقین می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند تا حضور مردم را کم جلوه دهند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما این است با تمام توان تلاش کنیم مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند. رهبری فرمودند امیدوارم مردم با لطف الهی در انتخابات آتی مجلس حضوری دشمن شکن خواهند داشت باید این فرمایش را نصب‌العین و آویزه گوش خود قرار دهیم.

در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ با حضور حداد عادل پیرامون مسائل مختلف انتخابات برگزار و وی به سئوالات مطرح شده پاسخ داد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان