کد خبر: ۲۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

نورافشانی بزرگ جشن انقلاب در شیراز برگزار می‌شود

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم بزرگ نورافشانی پیروزی انقلاب در شیراز خبر داد.

 

امیر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت:  نورافشانی آسمان شیراز ساعت 21 ، 21 بهمن ماه در میدان شهدای شیراز توسط مرکز آموزش پیاده شیراز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نورافشانی پررنگ‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته با شیوه‌ای ویژه اجرا و آسمان شیراز نورافشانی می‌شود.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس خاطرنشان کرد: به مناسبت 19 بهمن ماه روز نیروی هوایی نیز مراسم ویژه بزرگداشت این روز در پادگان هوایی شهید دوران برگزار می‌شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در برنامه‌های دهه فجر باید تبیین اندیشه‌های امام (ره) در کشور و جهان که مایه افتخار اسلام است مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: در دهه فجر تجلیل از ایثارگران و رزمندگان در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و برنامه‌هایی نیز با آگاهی‌بخشی به مردم برگزار شود.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تقویت وحدت و انسجام ملی باید مورد توجه قرار گرفته و فرهنگ جدید صبر و مقاومت باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: نیروهای مسلح همان‌طور که در دوران دفاع مقدس موفق شدند دشمنان را ناکام گذارند در زمینه مبارزه با جنگ نرم نیز باید پیشرو بوده و وارد صحنه شوند.

نظرات بینندگان