کد خبر: ۲۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰

ديدار استاندار فارس با جانبازان اعصاب و روان و قطع نخاعي استان فارس

استاندار فارس به اتفاق مديران اداره كل بنياد شهيد و امور ايثارگران، به مناسبت دهه مباركه فجر با جانبازان اعصاب و روان و قطع نخاعي استان فارس ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، مهندس حسين صادق عابدين در بازديد از مركز توانبخشي باغ جنت شيراز و مركز درماني سلمان، در جمع جانبازان اعصاب و روان و قطع نخاعي جنگ تحميلي حضور يافت و با اهداي گل با آنان به گفتگو پرداخت.

نماينده عالي دولت در استان فارس در اين ديدار علاوه بر بررسي وضعيت بهداشتي و درماني، معيشتي و خانوادگي جانبازان سرافراز دفاع مقدس، با پزشكان، پرستاران و مسئولان اين مراكز درماني نيز گفتگو كرد.

مهندس صادق عابدين در حاشيه اين ديدار صميمانه، در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه اداره كل بنياد شهيد و امور ايثارگران، امكانات مناسب و متنوعي اعم از دارويي و درماني، پرداخت وام و تهيه مسكن به جانبازان ارائه داده است؛ ولي حق جانبازان بر گردن جامعه به قدري است كه بايد همواره به دنبال ارتقاي خدمات به آنان باشيم.

استاندار فارس با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي متعلق به خانواده شهدا و جانبازان است و آنان دين بزرگي به گردن كشور و نظام دارند، ادامه داد: از خدمات فعلي به جانبازان راضي نيستيم و بايد همه دستگاه هاي مسئول دست به دست هم بدهند و مشكلات اين عزيزان را حل كنند.

مهندس صادق عابدين با بيان اينكه بايد همه دستگاه ها بسيج شوند تا بر اساس مقررات به جانبازان جنگ تحميلي خدمت كنند، افزود: در بازديد امروز، از نزديك با مسائل و مشكلات جانبازان آشنا شدم و اين مسائل را با معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران مطرح خواهم كرد.

استاندار فارس تصریح کرد: دیدار مداوم مسئولان با خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه شرعی و اخلاقی آنها است که باید در دستور کار تمام مدیران قرار گیرد.

مهندس صادق عابدین همچنين با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ كار در استان فارس افزود: برخي تصور مي كنند با روزي سه ساعت فعاليت استان پيشرفت مي كند، اما من معتقدم با روزي سه ساعت خواب و كار بيشتر، استان فارس پيشرفت خواهد كرد و براي حاكم شدن اين فرهنگ همه مردم و اقشار جامعه بايد كمك كنند و با حركت جهادگونه استان را به پيش ببرند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان