کد خبر: ۲۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰

تخلفات داوطلبان انتخابات‌فارس بررسی می‌شود

مدیر کل سیاسی و انتخابات فارس گفت: تخلفاتی در مباحث مختلف از سوی نامزدهای حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان دیده شد که شورای نگهبان در حال بررسی آنان است.

به گزارش شیرازه یحیی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت داوطلبان حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس، یادآور شد: بارها اعلام شده که هرگونه فعالیت تبلیغاتی زودهنگام از سوی داوطلبان حضور در انتخابات جرم و تخلف به حساب می آید.

وی ادامه داد: با وجود تمامی این تاکیدات متاسفانه برخی از داوطلبان به قوانین احترام نگذاشته اند که این گونه رفتار آنها به عنوان تخلف در شورای نگهبان در حال بررسی است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات فارس با اشاره به اینکه زمان مناسب برای تبلیغات در قانون پیش بینی شده، یادآور شد: زمان و تاریخ آغاز تبلیغات انتخاباتی مشخص است و کاندیداهای حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید مطابق با قانون رفتار کنند.

صادقی تاکید کرد: وضعیت داوطلبان طی دو مرحله مشخص شده و در هرکدام از این مراحل چنانچه اعتراضی وجود داشته از جانب داوطلبان عنوان شده که به زودی وضعیت نهایی حضور افراد در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص می شود.

وی با اشاره به اینگه گروه های مختلف در حال فعالیت برای برگزاری انتخاباتی باشکوه هستند، گفت: تمامی تلاش ما در استان فارس ارائه بهترین خدمات به مردم برای حضور گسترده در پای صندوقهای رای است که در این میان از نامزدهای حاضر در انتخابات خواستار توجه به اخلاق انتخاباتی و نگهداشتن حرمت دیگر نامزدهای حاضر در انتخابات هستیم.

نظرات بینندگان