کد خبر: ۲۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰

رویای دسترسی به تلویزیون دیجیتال محقق شد

معاون توسعه و فناوری رسانه، سازمان صدا و سیما گفت: در گذشته دسترسی به تلویزیون با کیفیت دیجیتال برای ما یک رویا بود که امروز این امر به واقعیت تبدیل شده است.

 به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، علی عسکری در مراسم افتتاح سامانه دیجیتال صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: سامانه‌های دیجیتال، پیشرفته‌ترین سامانه‌ها در حوزه تلویزیون دیجیتال در جهان است که با استفاده از این سامانه مخاطبان تصاویر سیما را با کیفیتی بالا و سرعتی مناسب دریافت می‌کنند.

معاون توسعه و فناوری رسانه، سازمان صدا و سیما گفت: با افتتاح سامانه دیجیتال صدا و سیمای مرکز فارس و زیرپوشش قرار گرفتن شهرستان‌های شیراز، کوار و سروستان، بیش از 50 درصد جمعیت کشور از مزایای این سامانه برخوردار شده‌اند و این مهم نقطه عطفی در کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در گذشته دسترسی به تلویزیون با کیفیت دیجیتال برای ما یک رویا بود ابراز داشت: این امر امروز محقق شده و از افتخارات انقلاب اسلامی در زمینه فناوری رسانه است.

به گزارش فارس، در نهمین روز از ایام بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، سامانه دیجیتال صدا و سیمای مرکز فارس در سه شهرستان شیراز، کوار و سروستان افتتاح شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان