کد خبر: ۲۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰

خروش بی‌نظیر ملت ‌در جشن 33 سالگی انقلاب

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز همچون سال‌های گذشته با شکوه خاصی در سراسر ایران برگزارشد به نحویی که حتی شرایط نامناسب آب و هوایی هم نتوانسته مانع از خروج مردم از خانه‌هایشان شود.‌

به گزارش خبرگزاری فارس، راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۰ با شور خاصی در سراسر کشور در حال برگزاری است به نحویی که بر‌اساس گزارشات رسیده از خبرنگاران فارس در سراسر کشور، حتی برودت هوا و بارش برف و باران هم نتوانسته مردم را از حضور در این حرکت حماسی- سیاسی بازدارد.

خبرنگارخبرگزاری فارس از ‌شرق تهران گزارش داد:‌ راهپیمایی 22 بهمن در این منطقه با حضور پرشور مردم آغاز شده و خیابان‏ها و عبورگاه‏های این مسیر در حال حاضر مملو از جمعیتی است که اقتدار نظام اسلامی را فریاد می‏زنند.

خبرنگار فارس از سیستان و بلوچستان نیز گزارش داد:‌ همزمان با آغاز راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور، شعار مرگ بر آمریکا درآسمان سیستان‌وبلوچستان طنین‌انداز شد.

مردم شیعه و سنی این استان با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمده‌اند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی صحنه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند.

خبرنگار فارس از اصفهان نیز گزارش داد: راهپیمایی 22 بهمن در استان اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور از مسیرهای هفت‌گانه اعلام شده آغاز شد. به گزارش خبرنگار فارس از اصفهان، 22 بهمن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شکوه بیشتر از سال‌های گذشته در این استان آغاز شده و مردم با پیوستن به مسیرهای راهپیمایی به سمت مکان تجمع حرکت می‌کنند. همچنین 85 نقطه از استان اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن امسال شاهد حرکت عظیم مردم است.

‌خبرنگار فارس از ‌مازندران نیز گزارش داد:‌ راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن در شهرها و روستاهای این استان در حالی آغاز شد که باران و برف نیز در حال باریدن است. امروز در 55 شهر و روستای مازندران با سابقه‌ای 33 ساله ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود تا جهانیان بفهمند که مردم ایران پای انقلاب و رهبری خود ایستاده‌اند.

خبرنگار فارس از سمنان نیز گزارش داد: راهپیمایی 22 بهمن در استان سمنان نیز از ساعت 10 صبح امروز آغاز شده است و بیش از 18 نقطه این استان شاهد خروش انقلابی مردم این استان هستند.

‌خبرنگار فارس از استان البرز نیز گزارش داد:‌ صبح امروز در حالی که حدود یک ساعت به آغاز رسمی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در کرج باقی مانده بود، گروه‌ها و دسته‌های چند صد نفری از مردم این شهرستان به سمت محل راهپیمایی در حرکت بودند. مردم مومن، ولایت‌مدار و انقلابی این شهرستان هم‌اکنون در قالب گروه‌های ‌ده‌ها هزار نفری به سمت مسیرهای از قبل تعیین شده در حال حرکت هستند.

تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر عظیم‌‌الشان انقلاب و دانشمندان شهید کشورمان که در حوزه انرژی هسته‌ای فعال بودند،‌ هم اکنون در دستان راهپیمایان البرزی قرار داشته و مردم خواستار واکنش نهادهای مدعی حمایت از حقوق بشر در قبال این ترورهای ناجوانمردانه هستند.

خبرنگار فارس از لرستان گزارش داد: همچنین راهپیمایی باشکوه و پرشور سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حماسی هزاران نفر از امت مسلمان و انقلابی در سراسر استان همیشه سربلند لرستان در حال انجام است.

خبرنگار فارس از زنجان نیز گزارش داد: ‌در حالی که دمای هوا در شهر زنجان صفر درجه سانتیگراد است، اما خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به محل اصلی برگزار راهپیمایی و سخنرانی مملو از جمعیت است و لحظه به لحظه به تعداد راهپیمایان افزوده می‌شود. همچنین با وجود بارش شدید برف که از دیشب در شهرستان طارم آغاز شده مردم این شهرستان به صورت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته‌اند.

خبرنگار فارس از خراسان شمالی نیز گزارش داد: در خراسان شمالی نیز مردم در هوای برفی و برودت هوا از مسیرهای چهار گانه خود را به میدان شهدای بجنورد به سمت مصلا رسانده تا بار دیگر به دشمنان نظام اسلامی ثابت کنند که همیشه در صحنه حضور دارند و با جان و دل، از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن پاسداری می‌کنند.

خبرنگار‌ان خوزستان نیز نوشتند: در خوزستان نیز راهپیمایی ملت ولایتمدار و مؤمن این استان در حال برگزاری است تا بار دیگر با حرکت بصیرت بخش خویش کاخ ظلم و استکبار را فرو ریزند. براسا گزارش خبرنگار فارس از خوزستان اگرچه زمان آغاز راهپیمایی در اهواز ساعت 10 از میدان بسیج اعلام شده بود اما مردم انقلابی و شهید پرور این استان از ساعتی قبل از آن فوج فوج به سمت محل مذکور حرکت کرده و با پخش سرودهای انقلابی راهپیمایی خود را در ساعت مقرر از میدان بسیج به سمت میدان مولوی آغاز کردند.

خبرنگار گیلان نیز گزارش داد: تجلی حضور مردم گیلان در راهپیمایی 22 بهمن شکوه یک حماسه به یادماندنی دیگر را رقم زد، راهپیمایان رشت توسط یک دستگاه بالگرد هوایی در میدان شهدای ذهاب این شهر گلباران شدند.

خبرنگار فارس نیز از جنوب اسیتان تهران گزارش داد: در جنوب استان تهران نیز سیل خروشان مردم ری که از ساعات گذشته برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن در مقابل آستان مطهر بی‌بی زبیده (س) در شهرری تجمع کرده‌ بودند با آغاز مراسم راهپیمایی به سمت میدان شهرری به راه افتاد.

‌خبرنگار‌ فارس نیز از اراک گزارش داد: قشرهای مختلف مردم صبح امروز با حضور در میدان شهدای اراک با فریاد مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، لبیک یا خامنه‌ای و... سالگرد تولد انقلاب ‌اسلامی ایران را گرامی داشتند.

خبرنگار فارس از گرگان گزارش داد: همچنین با وجود سردی هوا و بارش باران در شهرهای استان گلستان، مردم بابصیرت و ولایت‎مدار این استان در صفوف به هم فشرده راهپیمایی 22 بهمن خود را با شعار الله اکبر آغاز کردند.

خبرنگار فارس از قم نوشت: در یوم‌الله 22 بهمن مردم قم بار دیگر حماسه آفرینی کردند و همانند بهمن ماه سال 57 در صحنه حضوری پرشور را رقم زدند تا بار دیگر به دنیا بفهمانند همچنان پاسدار انقلابی هستند که خود آن را پایه گذاری کردند.

حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی و عبدالله جوادی آملی امروز همگام با دیگر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در قم حضور یافتند.

خبرنگار فارس از مشهد گزارش داد: همچنین راهپیمایی کم‌نظیر مشهدی‌ها در گرامیداشت سی و سومین پیروزی انقلاب اسلامی از ساعاتی قبل در زیر بارش برف در خیابان‌های مجاور حرم رضوی آغاز شد. مردم شهیدپرور مشهد حرکت خود را از میدان 15 خرداد آغاز و به سمت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)  در حرکت هستند و تا دقایقی دیگر سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

مردم ولایت‌مدار لاریجان مازندران نیز صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سرمای چهار درجه زیر صفر و بارش شدید برف با آرمان‌های بلند امام و شهدا در سالرزو پیروزی انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

خبرنگار کرمانشاه گزارش داد: همچنین مردم غیور و شهید پرور کرمانشاه از ساعت9:30  دقیقه صبح امروز همزمان با سراسر هموطنان ایرانی از خیابان‌های مدرس و سه راه حافظیه به سمت چهارراه بسیج در حال راهپیمایی هستند.

‌خبرنگار فارس از چهارمحال و بختیاری نیز اعلام کرد:‌ خروش ضد استکباری مردم مومن و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز همزمان با مردم دیگر نقاط کشور در سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز شده است.

خبرنگار عسلویه نیز گزارش داد: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه عسلویه نیز امروز از ساعت 9 صبح همانند مردم سایر شهرهای کشور با حضوری بی‌نظیر سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

فیروزکوهی‏ها هم به میدان آمدند و به شهر سرد خود گرما بخشیدند. براساس گزارش خبرنگار فارس در این شهرستان، راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان فیروزکوه آغاز شد و مردم این شهر با حضور خود در صحنه راهپیمایی، سرمای امروز این شهر را به گرمی مبدل ساختند.

غرش الله اکبر خامنه‌ای رهبر از لحظاتی پیش سراسر استان ایلام را در بر گرفت. همچنین مردم آبپخش نیز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری حماسی از خود نشان دادند.

‌خبرنگار‌ فارس از ایلام گزارش داد:‌ مردم همیشه در صحنه استان ایلام از جمله شهرستان‌های ایلام، شیروان چرداول، ایوان، مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر، دهلران و ملکشاهی از صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور در محل‌های شروع راهپیمایی، این روز بزرگ و تاریخی را گرامی‌داشتند.

خبرنگار فارس از هرمزگان گزارش داد: همگام با سراسر کشور مردم میناب نیز با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را به جهانیان نشان دادند. براساس گزارش خبرنگار فارس از یزد، مرم این استان امروز در صفوف فشرده و گسترده در خیابان‌ها و در مسیر راهپیمایی حضور یافتند و با سر دادن شعارهایی، بار دیگر حمایت خود از نظام اسلامی و ولایت‌فقیه را اعلام کردند و با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان