کد خبر: ۲۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰

ملت ایران در انتخابات قدرت بی‌نظیر اتحاد و ولایت‌پذیری خود را نمایش می‌دهند

ملت عزیز ایران در سی و سومین صحنه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور، حماسی و گسترده خود شور و شعور را به هم آمیخته و بار دیگر قدرت بی نظیر اتحاد، یکپارچگی و ولایت پذیری خود را به منصه ظهور می‌گذارند.

سازمان بسیج مستضعفین در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد. متن کامل این پیام در ذیل آمده است:

بار دیگر دست قدرت الهی در آسمان ایران اسلامی نمایان شد و عظمت ملتی مسلمان و انقلابی را به جهانیان نشان داد.

مردم فهیم انقلابی و ولایت مدار ایران در سی و سومین سالگرد جشن آزادی خود از اسارت طاغوت، شادمان، پرشور و عاشقانه به خیابان‌ها آمده و پیمان خود را با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای(مدضله العالی) و شهدای والا مقام تجدید نمودند.

این ملت علیرغم پندار باطل دشمنان کوردل، ثابت کرد که همچنان در تبعیت بی چون و چرا از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز لحظه‌ای تردید به خود راه نداده و محکم و استوار بر ارزش‌های اسلامی برگرفته از مکتب رسول الله (ص) و ائمه اطهار (س) پا فشاری می‌نمایند.

آفرین بر این ملت، درود و سلام خداوند تبارک و تعالی بر شما ملت قهرمان ایران اسلامی اجر و پاداش شما با پروردگار عالمیان، شما در انجام وظایف خود هیچگاه کوتاهی نکرده‌اید و همواره به تعهد و پیمانتان با آرمان‌های انقلاب اسلامی عمل نمودید.

اینک بر مسئولین است که در خدمتگزاری به شما از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و خالصانه تر از همیشه یاور شما باشند.

شما ملت عزیز ایران همانطور که سی و سومین بهار آزادی خود را با حضور گسترده و پرشور به جشنی بی نظیر تبدیل کردید انشا الله در دوازدهم اسفند ماه نیز در سی و سومین صحنه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور، حماسی و گسترده خود شور و شعور را به هم آمیخته و بار دیگر قدرت بی نظیر اتحاد، یکپارچگی و ولایت پذیری خود را به منصه ظهور می‌گذارید.

امروز که به فرموده امام خامنه‌ای (مدضله العالی) ایران اسلامی مادر بیداری اسلامی در جهان است حضور معنی دار و پرشور شما در همه میادینی که نیاز به همگرایی و وحدت است، درسی است برای ملت‌ها در دیگر بلاد اسلامی. ایران، امروز مدرسه‌ای است بزرگ که باید جهانیان از آن الگو بگیرند و در این مدرسه عشق درس وفاق و همدلی و ایمان عمیق و خالص با خالق هستی بیاموزند.

سازمان بسیج مستضعفین حماسه حضور ملت ایران در سی و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را ارج نهاده و همه آحاد ملت را دعوت می‌کند تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام اسلامی ایران افزوده و با این حضور و حماسه ها آمادگی خود را برای گل افشانی بر قدوم مبارک منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اعلام نماید.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان