کد خبر: ۲۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰

ناکامی جریان فتنه در توطئه و ناامنی

امید بیگانگان به احیای مجدد جریان فتنه از طریق حضور فتنه افروزان و اراذل و اوباش در خیابان های پایتخت با هدف ایجاد ناامنی در کشور و تلاش برای ایجاد توطئه در آستانه انتخابات صورت گرفته است. هرچند دعوت هایی از این دست همچون گذشته، تنها به رسوایی رسانه های بیگانه منجر می شود، اما عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب نیز همچون گذشته نیازمند بصیرت و همدلی مردم و حضور آگاهانه بخش های انتظامی و امنیتی در این عرصه است.

 به گزارش شیرازه به نقل ازفارسپس از حماسه ملی 9 دی که طومار فتنه گران به برکت حضور عاشورایی مردم پیچیده شد و در ادامه آن حضور انقلابی مردم در راه پیمایی 22 بهمن برائت مردم از فتنه گران را وارد مرحله جدیدی کرد، تلاش برای خدشه دار کردن این حضور حماسی از سوی جریان های سیاسی و رسانه ای خارج و وابسته داخلی نیز به طور گسترده ای آغاز شد.

حکومتی قلمداد کردن تظاهرات، توزیع پول، کیک و ساندیس در میان مردم و ... برخی از تلاش های مذبوحانه و به واقع احمقانه دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی در کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در دفاع از انقلاب و پیوند آنان با ولایت فقیه بود، اما از آنجا که تلاش ها برای مشروعیت بخشی مردمی به سران فتنه و لکه دار کردن حضور مردم در دفاع از حکومت و برائت از فتنه گران نتیجه بخش نبود، تلاش ها برای احیای جریان فتنه و بازگشت مجدد آشوب ها به کف خیابان های پایتخت آغاز شد.

در این میان، تلاش برای بحرانی کردن اوضاع پایتخت با ترور و در نهایت شهادت یکی از دانشجویان بسیجی به نام «ژاله صانع» رقم خورد، اما از آنجا که جریان فتنه در داخل و حامیان این جریان در خارج از کشور، دیوانه وار تلاش می کردند تا در قالب پروژه شهیدسازی به قداست و جایگاه مردمی و مظلومیت جریان فتنه بیفزایند، بنابراین تلاش برای حذف سوابق انقلابی و بسیجی این شهید و قرار دادن وی در زمره حامیان جریان فتنه مورد توجه و تأکید قرار گرفت.

رسانه های بیگانه نیز برای پیوستن خانواده این شهید به جمع مخالفان نظام و دروغ شمردن ادعای وجود سوابق انقلابی و بسیجی در کارنامه این شهید تلاش کردند. از آنجا که این شهید از برادران اهل تسنن بود، توجه به تقویت اختلافات قومی در پرتو این پروژه نیز در دستور کار قرار داشت.

اما از آنجا که فرزندان انقلابی حاصل تربیت انقلابی و محصول یک خانواده سالم و متدین هستند، این فتنه افروزی نیز به نتیجه نرسید و ریختن خون بی گناهی چون ژاله صانع همچون سایر شهدای فتنه تنها به قیمت رسوایی و ناکامی مجدد جریان فتنه تمام شد.

اکنون نیز که در آستانه برگزاری انتخابات با شکوه دوره نهم مجلس شورای اسلامی قرار داریم، تلاش رسانه های بیگانه برای اثرگذاری بر حضور حماسی مردم در انتخابات به طرق مختلف شکل جدی به خود گرفته است، چنانکه در کنار تحریم انتخابات به عنوان یک اقدام نرم و قدیمی، احتمال هر نوع توطئه و ناامنی از سوی دشمنان وجود دارد، لذا طبق بیانات رهبرمعظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه 14 بهمن «مسئولان از توطئه دشمن برای ایجاد نا امنی در انتخابات غافل نشوند.»

حالا رسانه های بیگانه و وابسته به عنوان جنگ افزارهای عرصه جنگ نرم همچون گذشته، پیشگام این حرکت شده و از حامیان جریان فتنه برای حضور در سالروز ناکامی جریان فتنه در توطئه و ناامنی- در 25 بهمن سال جاری- در خیابان های پایتخت دعوت کرده اند. امید بیگانگان به احیای مجدد جریان فتنه از طریق حضور فتنه افروزان و اراذل و اوباش در خیابان های پایتخت با هدف ایجاد ناامنی در کشور و تلاش برای ایجاد توطئه در آستانه انتخابات صورت گرفته است. هرچند دعوت هایی از این دست همچون گذشته، تنها به رسوایی رسانه های بیگانه منجر می شود، اما عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب نیز همچون گذشته نیازمند بصیرت و همدلی مردم و حضور آگاهانه بخش های انتظامی و امنیتی در این عرصه است.

اکبر صفرى

منبع : صبح صادق

انتهای متن/ص

نظرات بینندگان