کد خبر: ۲۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

ورود مجردها به بوستان خانواده شیراز ممنوع شد

این بوستان برای نخستین بار در فضایی به مساحت ۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع با رویکرد آموزش تخصصی خانواده ویژه خانواده‌ها ایجاد می‌شود.

محمد فرخ‌زاده در نشست مشترک خبرنگاران شیرازی و اصفهانی که به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد، اظهار داشت: این بوستان برای نخستین بار در فضایی به مساحت ۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع با رویکرد آموزش تخصصی خانواده ویژه خانواده‌ها ایجاد می‌شود. 

به گزارش شیرازه به نقل از فارس٬ فرخ‌زاده با بیان اینکه ورود مجردها در این بوستان ممنوع است، افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این بوستان را افتتاح و در اختیار شهروندان قرار دهیم. معاون شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اشاره و بیان داشت: بودجه امسال این معاونت ۲،۶ میلیارد تومان بود که در سال آینده رشد ۱۵ درصدی داریم. 

وی ادامه داد: در زمینه اعتبارات عمرانی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در سال آینده از عدد ۱۲ میلیارد تومانی طرح‌های عمرانی به ۲۵ میلیارد تومانی می‌رسیم. 

فرخ‌زاده بیان کرد: امسال نیز برای نخستین بار بودجه چهار درصد را به عنوان مبنا قرار داده و به نوعی حوزه فرهنگی اجتماعی را دارای هویت مستقل کردیم که این یک اقدام فاخر در شهرداری به شمار می‌رود. این مسئول همچنین در سخنان خود به موضوع ورزش و توجه به آن در معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز اشاره کرد و افزود: امسال دو سالن سرپوشیده در مناطق محروم شیراز افتتاح کردیم و یکسال دیگر نیز به زودی در یکی از مناطق جنوبی شیراز به بهره‌برداری می‌رسد. 

فرخ‌زاده ادامه داد: برای نخستین بار اجرای ۹ زمین چمن مصنوعی را در برنامه شهرداری مناطق قرار دادیم که این زمین‌های چمن نیز در مدت کوتاهی آماده بهره‌برداری شد و تا پایان امسال ۹ هزار متر زمین چمن مصنوعی فوتبال در شیراز داریم. 

معاون فرهنگی شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های این معاونت اشاره کرد و مهم‌ترین آن را راه‌اندازی نخستین بازار کتاب شیراز، پایان مرمت و بازسازی ساختمان باغ دلگشا در اسفند ماه امسال و انجام تبلیغات شهری با رویکرد فرهنگی عنوان کرد.

نظرات بینندگان