کد خبر: ۲۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰

حرکت بالنده مردم ایران تا رسیدن به نقطه مطلوب

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدامات دشمن دیگر اثری را در عزم و اراده قوی این ملت نی‌تواند بگذارد، خاطرنشان کرد: به فضل پروردگار حرکت بالنده مردم ایران تا رسیدن به نقطه نهایی و مطلوب ادامه می‌یابد.

آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز، با سپاس و قدردانی از مردم ولایت‌مدار استان فارس و شیراز به خاطر حضور حماسی خود در راهپیمایی با شکوه و بی‌نظیر 22 بهمن ماه امسال، اظهار داشت: این حضور که هر ساله با شکوه‌تر و پر عظمت‌تر از سال‌های پیش از آن برگزار شده است، بی‌تردید در سال‌های آینده نیز حماسی‌تر و دشمن‌شکن‌تر جلوه‌گری می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گویای اعلام حمایت از ارزش‌ها و باورهای الهی مردم ما است، افزود: این گونه حضور حماسی نشانگر پیوند عمیق مردم با ولی امر مسلمین و بیانگر ریشه‌دار بودن علاقه امت اسلامی ما به رهبری معظم است.

ایمانی اضافه کرد: این گونه حضور حماسی ناشی از پیوند عمیق شیعه از یک‌هزار و چند صد سال پیش تاکنون به ولایت بوده که روز به روز قوی‌تر و مستحکم‌تر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه را در عین حال اینکه در اوج تحریم‌های استکبار قرار گرفته‌ایم، نشان دهنده دفاع جانانه امت اسلامی از آرمان‌های الهی دانست و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی پیام مردم ما را دیدند و شنیدند و بار دیگر دچار یاس و ناامیدی شدند.

خطیب جمعه شیراز با اشاره به رونمایی از طرح‌های هسته‌ای و راه‌اندازی رآکتور اتمی تهران که برای مصارف پزشکی و غیر پزشکی صورت‌ گرفته‌ است، تصریح کرد: این موفقیت‌ها با حضور خبرنگاران و دوربین‌ها به طور رسمی به دنیا نشان داده شد و نمایانگر این بود که این ملت راه خود را پیدا کرده و مسیر رسیدن به قله‌ها را در زمینه‌های مختلف طی می‌کند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدامات دشمن دیگر اثری را در عزم و اراده قوی این ملت نی‌تواند بگذارد، خاطرنشان کرد: به فضل پروردگار حرکت بالنده مردم ایران تا رسیدن به نقطه نهایی و مطلوب ادامه می‌یابد.

ایمانی با یادآوری نخستین روز اسفند ماه که به‌نام روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است، ابراز داشت: در این روز تعداد بسیاری از روحانیان و مسئولان با سقوط هواپیمایی که از تهران به اهواز می‌رفت، توسط آمریکایی‌ها، به شهادت رسیدند که از جمله این شهدا شیخ فضل‌الله محلاتی نماینده حضرت امام در سپاه پاسداران بود.

وی با بیان اینکه روحانیان هیچ‌گاه از خون و جان و مال و مقام و امکانات خود در راه اسلام و انقلاب دریغ نکرده‌اند، بیان کرد: حدود 3 هزار شهید روحانی در دفاع مقدس بیانگر این است که این قشر بیش از سایر اقشار جامعه شهید داده‌اند و آنچه را که بیان می‌کنند در عمق وجودشان ریشه دارد.

امام جمعه شیراز با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس گفت: مردم ما با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر یاس و ناامیدی را در دل دشمن می‌کارند.

خطیب جمعه شیراز به نقش انقلاب اسلامی در انقلاب‌ها و جنبش‌های امروز در جهان اشاره کرد و ادامه داد: ما و شهدایمان به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که انقلاب اسلامی امروز الگوی تمام حرکت‌های آزادی‌خواهی در سراسر جهان قرار گرفته است.

نظرات بینندگان