کد خبر: ۲۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰

شایعه دوپینگی بودن سه بازیکن آبی و قرمز

شایعه بزرگ این روزهای فوتبال، دوپینگی بودن سه بازیکن استقلال و پرسپولیس است.
 به گزارش شیرازه به نقل از خبرآنلاین؛ از میان 5 دوپینگی جدید فوتبال ایران، سه بازیکن در لیگ برتر شاغل هستند و شایعه شده که هر سه نفر آن‌ها در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند. البته احتمال بخشیده شدن آن‌ها نیز وجود دارد چراکه ممکن است ماده ممنوعه‌ای که این بازیکنان مصرف کرده‌اند، همان ماده‌ای باشد که تا مدتی قبل جزو مواد ممنوعه نبود و استفاده از آن ایرادی نداشت.

 هاشمیان رئیس کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال می‌گوید: «ممکن است این بازیکنان از همان مکملی استفاده کرده باشند که تا مدتی قبل استفاده از آن منعی نداشت. اما حالا این مکمل وارد لیست داروهای ممنوعه شده است. اگر واقعا همین‌طور باشد و این بازیکنان بتوانند اثبات کنند که از این مکمل استفاده کرده‌اند، محرومیتی برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و ماجرا با یک تذکر کتبی حل می‌شود.»

یکی از این بازیکنان، کسی است که کروش علاقه زیادی به نوع بازی او دارد اما در آخرین لیست تیم ملی از نام او گذشت تا یک بازیکن جوان را وارد لیست کند. یکی دیگر از دوپینگی‌ها هم ستاره جدید باشگاه استقلال است. در لیگ دسته اول هم یکی از بازیکنانی که با این مشکل مواجه شده، پسر یکی از سرمربیان معروف فوتبال ایران است. البته 5 دوپینگی جدید فوتبال ایران، همگی اسیر مکملی شده اند که تا پایان سال 2011 در لیست داروهای ممنوعه نبود اما از ابتدای سال 2012 که هنوز 2 ماه از آن نگذشته است، وارد لیست داروهای ممنوعه شده. این بازیکنان به احتمال فراوان با دریافت یک تذکر کتبی دوباره می توانند برای تیم هایشان بازی کنند.
 انتهای پیام/ص
نظرات بینندگان