کد خبر: ۲۵۵۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰

هموطنان ما در شبکه «من و تو» چه می بینند؟

ناگفته نماند که این کارشناس که ازدواج بعد از 30-35 سالگی را مناسب می داند در مقابل دانشمندان که معتقدند باردار شدن زن بعد از 35 سالگی هم برای زن و هم برای جنین خطرناک است و بهترین سن برای بارداری بین 18 تا 35 سالگی است چه جوابی دارد؟

شاید بتوان بزرگترین علت ضعف و بی حاصلی آموزش های دینی در مدارس و دانشگاه ها را دوری و بی اطلاعی تدارک بینان اینگونه آموزش ها از فضای سنگین هجمه فرهنگی دشمن دانست. طلاب و متدینین ما بدلیل عدم رصد ماهواره های فارسی زبان و حتی سینمای ایران، به مانند شهر نشینانی شده اند که از خط مقدم جبهه فرهنگ فقط گه گداری اخبار ناقصی می شنوند و این اخبار چند لایه تضعیف شده را، آنقدر سخیف می یابند که با پاسخی سطحی از کنار آنها عبور می کنند. غافل از اینکه در خط مقدم جنگ فرهنگی، یعنی رسانه های تصویری، ذهن و قلب مخاطب ایرانی درگیر آنچان موشک بارانی است که شاید همان افراد لحظه ای تحمل آن را نداشته باشند. بنا به چنین ضرورتی،

 سرویس نقد رسانه 598 قصد دارد طی روزهای آینده، بطور منظم گزارشی از برخی محتواهای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان ارائه دهد. آنچه می آید، قسمت اول از پیامدهای شبکه "من و تو" می باشد.


من و تو: بزرگترین خطا در ازدواج، ازدواج سنتی است


بزرگترین خطا در ازدواج، ازدواج سنتی است چرا که در این ازدواج ها فرصت شناخت برای طرفین وجود ندارد.


کارشناس شبکه "من و تو" در برنامه "من و تو پلاس" گفت: « بزرگترین خطا در ازدواج، ازدواج سنتی است. ممکن است به خیلی ها بربخورد ولی این یک واقعیت است چرا که در این ازدواج ها فرصت شناخت برای طرفین وجود ندارد. در این ازدواج ها ابتدا مراسم شیرینی خوران است بعد هم تعیین مهریه و بله برون. و بعد مشخص می کنند که خرج و مخارج را چه کسی باید بپردازد و دعوا ها هم از همین جا شروع می شوند.»

این کارشناس سپس در جواب سوال مجری برنامه که پرسیده بود آیا برای حل این مشکل راهکاری دارید افزود: « اولا شخص باید خودش را خوب بشناسد وبه مسائل عمقی دقت کند و ببیند آیا این شخص برایش مناسب است؟ آیا من برای او مناسب هستم؟ البته سن ازدواج هم خیلی مهم است. آخر دختر 18 یا 20 -25 ساله آمادگی برای ازدواج دارد؟ حتی ممکن است شخص 30-35 ساله و حتی 40ساله هم برای ازدواج آمادگی نداشته باشد».

البته باید توجه داشت که کارشناس شبکه من و تو نگفت که در ازدواج های سنتی دوره ای به نام دوره نامزدی وجود دارد و این دوره حداقل چند ماه طول می کشد و دختر و پسر در این دوره فرصت کافی برای شناخت همدیگر را دارند. و نگفت که اگر سن مناسب برای ازدواج 20 تا 35 و حتی 40 سالگی نیست پس سن مناسب برای ازدواج چند سالگی است؟

ناگفته نماند که این کارشناس که ازدواج بعد از 30-35 سالگی را مناسب می داند در مقابل دانشمندان که معتقدند باردار شدن زن بعد از 35 سالگی هم برای زن و هم برای جنین خطرناک است و بهترین سن برای بارداری بین 18 تا 35 سالگی است چه جوابی دارد؟

لازم به ذکر است که آیا صحبتهای کارشناس شبکه من و تو در پاسخ به درخواست مجری برنامه که از وی خواست راهکاری برای حل مشکلات مطرح شده ارائه دهد یک راهکار است؟

 
من و تو: چطور با سکس ثروتمند شوید

شبکه \'من و تو\' با تهیه گزارشی پرداختن به مسائل سکسی را موجب ثروتمند شدن دانست.

اين شبکه برای نشان دادن راه های ثروتمند شدن گزارشی از یکی از ثروتمندان غربی تهیه کرده و در این گزارش اقدام به ترویج روابط نامشروع کرد.


در این گزارش، پرداختن به سکس را موجب ثروتمند شدن هر انسانی دانسته و اعلام کرد: «می توان از اشتیاق عمومی که در مسائل سکسی است استفاده کرد و با فعالیت در این زمینه به زودی تبدیل به یک ثروتمند شد.«
پخش این گزارش از شبکه من و تو نشان دهنده شدت انحطاط فرهنگ غربی است که برای رسیدن به پول بدون هیچ خجالتی حاضرند دست به هر کاری بزنند .


من و تو : مهریه ظلم به زن و مرد است


شبکه من وتو درتاریخ10سپتامبر(19شهریور) در برنامه ای به بررسی و تحلیل مهریه در ایران پرداخت و عنوان کرد: «مهریه عادلانه نیست و یک نوع نگاه جنسیتی به زن می باشد.»

کارشناس این برنامه ابراز داشت: «تعبیری که ما در جامعه از زن داریم موجودی ضعیف است که نمی تواند خودش را سر پرستی کند و یک نفر دیگر به صورت یک مالک او را به عقد خودش در می آورد و جزء املاک آن مرد می ­شود.»

کارشناس برنامه سپس عنوان کرد: «مهریه، دختران را در شرایط عدم امنیت و مورد ظلم واقع شدن قرار می دهد و این باعث خشم نهفته زنان نسبت به مردان می شود.»

گفتنی است این اظهارات در حالی است که چیزی که در اسلام به عنوان مهریه بر عهده مرد قرار داده شده است،هدیه ای است که مرد برای همسر آینده تعیین می کند و علاوه بر آنکه مهر و محبت خود را نثار همسر می کند و موجب تقویت بنیان خانواده می گردد، ذخیره ای مالی و مادی برای زن است تا نسبت به وضعیت آینده اقتصادی خود اطمینان داشته باشد.

البته متاسفانه بعضی ها با ایجاد انحراف در این قانون صحیح ، هدف اصلی این حکم الهی را عملا دگرگون می­کنند.
شایان ذکر است ، شبکه من وتو با وجود آنکه رسوم زشت غربی همچون روابط نامشروع را ترویج می کند اما وقتی نوبت به احکام اسلامی می رسد حتی احکامی را که فوائد و خوبی های آنها کاملا واضح است را نیز نادیده می گیرد و به مقابله با آنها می پردازد.


من و تو: ترویج همجنس گرایی و قبح زدایی از آن


شبکه من وتو در تاریخ 20/4/90در برنامه"بفرمایید شام" که با حضور 4 مهمان زن برگزار شد، با پخش شرابخواری آنان و با گفتار زشت و زننده مهمانان به ترویج همجنسگرایی و بی اشکال بودن این قضیه کرد.



یکی از مهمانان برنامه عنوان کرد: اشکالی ندارد انسان لزبی (همجنس باز زن ) باشد همه دوستان صمیمی من " گی" (همجنس باز مرد) هستند. شایان ذکر است با توجه به اینکه از گفتار این زنان مشخص میشد که همگی متاهل هستند اما به راحتی درباره دوستان مرد خود اظهار نظر میکردند.

در ادامه مهمانان برنامه که در نوع گفتار با کلامی زشت و زننده سخن میگویند به نوع رفتار و ارتباط با همجنس بازان پرداختند و نوع ارتباط با این افراد را بی اشکال عنوان کردند.

 
من و تو: می توان شیعه بود و مشروب هم خورد

شبکه من وتو در تاریخ21سپتامبر(30شهریور) در یکی از برنامه های خود میهمانان این برنامه را که به رقص و پایکوبی و همچنین خوردن شراب مشغول بودند شیعه معرفی کرد.


این برنامه از 4نفر میهمان زن و مرد تشکیل می شد که به طور مکرر رقص مختلط آنان نشان داده می شد و متاسفانه در پشت سر این افراد تابلویی نصب بود که بر روی آن نام مقدس امام علی(ع)نقش بسته بود.

به نظر می رسد این برنامه با نشان دادن مکرر رقص و مشروبات الکلی همراه با تابلوی یا علی(ع)مدد به دنبال این است تا به مخاطبین ایرانی خود که اکثرا شیعه هستند القاء کند که می توان مشروب خورد و با زن نامحرم رقصید و شیعه هم بود!؟ که این همان اسلام التقاطی است که غربی ها به شدت دنبال ترویج آن هستند می باشد.

ضمن آنکه این شبکه تلاش دارد با نشان دادن هر چه ایرانی تر و اسلامی تر نشان دادن فضای ضد دینی برنامه های خود تاثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطبین داشته باشد.

منبع: 598

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
amin
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
0
عجب! وای وای وای چقدر بده این شبکه منو تو ما که شعور و فهممون به این چیزا نمیرسه! خیلی ممنون که مارا آگاه کردین! دیگه از این به بعد نیگاه نمیکنیم!
سایه
United States of America
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
0
اگه ماهئواره و مخصوصا شبکه من و تو اینقدر بده چرا شما همه برنامه هاشو ایقدر با دقت و دقیق نگاه می کنین و همه رو حفظین؟!!!