کد خبر: ۲۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

قصد جریان انحرافی بر انتقام گیری از مشارکت مردم

مشارکت گسترده مردم در انتخابات و عدم راهيابي نامزدهاي جريان انحرافي به مجلس، باعث عصبانیت سران اين جریان شده بگونه ای که سعی دارند با انتشار ویژه نامه ای جنجالی، فضای رسانه ای و سیاسی کشور را معطوف به یک موضوع حاشیه ای کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، پس از آنکه لابی‌های برخی دولتمردان و وزرا برای لغو سؤال از رئیس جمهور به نتیجه نرسید و احمدی‌نژاد در روزهای آینده برای پاسخ دادن به سؤالات ده‌گانه نمایندگان مجلس راهی بهارستان مي شود؛ شنیده‌های موثق ، از انتشار ویژه‌نامه اي مشکوک از سوي یک ارگان مطبوعاتی در اين زمينه حكايت دارد.

در این ویژه‌نامه ۶۰ صفحه‌ای که قرار است در روزهاي آينده منتشر شود سؤال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفته و سعی شده مجلس را فاقد صلاحیت برای سؤال از رئیس جمهور نشان دهد. پیش بینی می شود طرح این موضوع جنجالی، باعث ایجاد تنش هایی در فضای سیاسی کشور شده و حضور حماسی مردم در انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد.

يكي از نامزدهای ردصلاحیت شده انتخابات مجلس که مسؤولیت تهیه این ویژه‌نامه را برعهده دارد در گام اول به ۱۰ سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور پاسخ گفته و در گام بعدی با طرح سؤالات دهگانه، مجلس را از هر حیث فاقد صلاحیت سؤال از رئیس جمهور خوانده است.

در این ویژه‌نامه از نمایندگان مجلس خواسته شده تا ابتدا پاسخگوی عملکرد خود باشند، سپس رئیس جمهور را مورد سؤال قرار دهند.

احمدي نژاد در شهريور سال جاري در مصاحبه خود با روزنامه ايران گفته بود: «مجلس در رأس امور نيست و اين جمله مربوط به زماني است كه در ايران، نظام پارلماني حاكم بود و اكنون كه پست نخست وزيري حذف شده، قوه مجريه، قوه اول كشور است.»

يك هفته پيش نيز معاون پارلماني رئيس جمهور در برنامه تلويزيوني "ديروز، امروز، فردا" به گونه اي ديگر اين مطلب را مطرح كرده بود.

با توجه به حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي انتشار اين ويژه نامه توسط رسانه منسوب به جریان انحرافی چه توجيهي دارد؟ اخبار و گزارش های متعددی از مواضع ساختارشکنانه سران جریان انحرافی در روزهای گذشته به دست آمده که به زعم خود از سردی فضای انتخابات اظهار خوشحالی می کردند اما حضور حماسی مردم هوشمند ایران اسلامی آنها را مجبور به ورود به پروژه های خائنانه نموده است.

بولتن جریان انحرافی از اوایل سال جاری و همزمان با ورود برخی از افراد وابسته به این گروه، وارد فاز انتشار ویژه‌نامه‌های جنجالی و تنش‌برانگیز شده است.

 

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان