کد خبر: ۲۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰

نصب چادر در خیابانهای شیراز ممنوع است

شهردار شیراز نصب چادر در ایام نوروز در خیابانهای این شهر را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش شیرازه علیرضا پاک فطرت در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به وضعیت شهر شیراز برای ایام نوروز، گفت: از حدود هفت ماه پیش جلسات منظمی برای آماده سازی شیراز در ایام نوروز تشکیل شد که در این راستا برنامه ریزیهای مختلفی در بحث اسکان میهمانان و آماده سازی شهر صورت گرفت.

پاک فطرت با تاکید بر اینکه از نصب چادر در سطح شهر شیراز جلوگیری خواهد شد، افزود: باید فراموش شود زمانیکه مسافران می توانستند در تمامی شهر چادرهای خود را نصب کنند.

وی تصریح کرد: پارک ها و مکانهای مشخصی برای نصب چادرهای میهمانان نوروزی مشخص شده و کمپ های مختلف نیز برای پذیرایی مشخص است.

شهردار شیراز ادامه داد: حدود 9 هزار کلاس درس، هفت سالن ورزشی، 15 سالن تربیت بدنی، 400 چادر هلال احمر، 180 کانکس در باغ جنت و 110 کانکس در کمپ زیبا شهر و... برای حضور میهمانان نوروزی مهیا شده است.

پاک فطرت در خصوص وضعیت منازل اجاره ای شیراز نیز افزود: با هماهنگی شهرداری و نیروی انتظامی 430 منزل استجاری به ثبت رسیده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه 300 تابلو راهنمای جدید در شیراز نصب شده، یادآورشد: اولویت اول ما حرم شاهچراغ(ع) است که باید از 30 کیلومتری شیراز تابلوهای مشخصی برای راهنمایی مسافران به سمت حرم نصب شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان