کد خبر: ۲۷۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

مسافران نوروزی باید تغییر را در شیراز ببینند

استاندار فارس خواستار تسریع در ساماندهی ورودی‌های شیراز شد و گفت: باید طوری تغییر و تحول در این شهر ایجاد شود که مسافران به عینیت آن را احساس کنند.

حسین صادق عابدین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: انتظار ما این است اگر فردی وارد فارس به ویژه شیراز می‌شود باید احساس کند این شهر نسبت به گذشته متفاوت‌تر شده است.

صادق عابدین ادامه داد: با جلسه‌هایی که توسط ستاد تسهیلات دائمی نوروز در فارس صورت گرفته، وظیفه هر کدام از دستگاه‌های متولی مشخص شده و باید به مسافران نشان دهیم که شیراز و فارس به طور قطع با گذشته متفاوت است.

وی با بیان اینکه چهار ماه پیش وظیفه‌ای برای راه و ترابری و شهرداری به منظور ساماندهی ورودی‌های شهر تعیین شد ابراز داشت: وزارت راه فعالیت‌های مناسبی را صورت داده و شهرداری نیز به نسبت فعالیت‌های خوبی را انجام داده است.

صادق عابدین افزود: در هفته پیش رو از وضعیت شهر شیراز و به ویژه ورودی‌های آن برای استقبال از مسافران نوروزی بازدید ویژه‌ای را انجام می‌دهیم.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: موضوع سومین حرم اهل بیت (ع) و انجام امور فرهنگی در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) نیز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و این حرم مطهر باید  به نحو شایسته‌ای به مسافران معرفی شود.

نماینده عالی دولت در فارس تصریح کرد: امسال اعتبار مناسبی برای توسعه اطراف حرم اختصاص داده شده و مشاور  نیز در حال فعالیت و برنامه‌ریزی برای توسعه این حرم مطهر است.

صادق عابدین تصریح کرد: برای سال آینده نیز ردیف بودجه ویژه‌ای برای توسعه حرم مطهر احمدبن موسی (ع) اختصاص یافته و امیدواریم سال به سال شاهد توسعه بیش از پیش این حرم مطهر باشیم.

رئیس شورای اداری استان فارس تصریح کرد: باید انجام امور فرهنگی در کنار امور عمرانی در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) مورد توجه قرار گیرد و برای این موضوع نیز برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
خدا قوت
Germany
شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
0
امید واریم این مترو که هم ورودی های شهر وهم ترافیک شهر رو زیاد کرده درست شه!

هم سه راه نمازی که واقعا ماشن ها رو تو هم قفل کرده درست شه!

اگه اینها درست شه! ظاهر شیراز هم درست میشه و هم تفاوت را در نوروز احساس خواهیم کرد!