کد خبر: ۲۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰

رسیدگی به تخلفات چهارشنبه آخرسال در شعبه ویژه

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: شعبه هفت دادسرای انقلاب اسلامی برای رسیدگی ویژه به تخلفات و جرائم چهارشنبه سوری در دادسرای انقلاب شیراز اختصاص یافت.
علی القاصی مهر با اشاره به پیش بینی تمهیدات لازم برای برخورد با مخلان نظم درچهارشنبه سوری بیان کرد: برخورد جدی با عوامل تهیه و توزیع كننده مواد محترقه و آتشزا و پر خطر یكی از مسائل جدی دستگاه قضایی است و به نیروی انتظامی تاكید شده با این گونه مسائل برخورد قاطع و قانونی انجام دهد و پرونده این افراد به مراجع قضایی ارسال شود.
 
وی گفت: احتمال بازداشت این افراد وجود دارد و چنانچه افرادی از ناحیه استفاده كنندگان مواد محترقه آسیب ببینند می توانند به دستگاه قضایی مراجعه و اعلام شكایت كنند و دستگاه قضایی برخورد قانونی شدیدی با این افراد خواهد كرد.
 
دادستان عمومی و انقلاب مركز استان تصریح کرد: قضات كشیك در حوزه های قضایی استان فارس در وقت فوق العاده و خارج از نوبت به پرونده تخلفات چهارشنبه سوری رسیدگی خواهند كرد.
 
القاضی مهر از شهروندان خواست با هوشیاری و دقت سعی كنند در برپایی این آیین باستانی زمینه سوء استفاده افراد سودجو وماجراجو و فرصت طلب و ضد انقلاب را فراهم نكنند.
 
وی گفت: چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات ضد امنیتی موجبات اخلال در نظم و آسایش عمومی و ایجاد مزاحمت برای مردم شوند با آنها به شدت برخورد می شود و با رعایت جوانب قانونی تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان