کد خبر: ۲۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰

اقامه نماز شکر در مساجد تهران همزمان با تحویل سال نو

عاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد از اقامه نماز شکر در مساجد تهران همزمان با آغاز سال نو خبر داد و گفت: در مساجد یک ساعت قبل از تحویل سال باز است و پیام نوروزی رهبری همزمان در مساجد پخش می شود.

حجت‌الاسلام حمید آقایی، معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد از صدور بخشنامه به ائمه جماعات مساجد تهران برای بهره‌مندی از فضای معنوی مساجد در لحظه تحویل سال نو خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: در این بخشنامه تأکید شده است یک ساعت قبل از تحویل سال نو، درب مساجد بر مردم باز باشد تا مردم به قرائت دعا و توسل بتوانند در مسجد حضور داشته باشند.

 

وی از اقامه نماز شکر در مساجد در زمان تحویل سال نو به دلیل حضور افتخارآمیز مردم در انتخابات به عنوان یکی از برنامه‌های مساجد در روز تحویل سال نو نام برد.

 

حجت‌الاسلام آقایی پخش پیام مقام معظم رهبری در مساجد به منظور استماع مؤمنان و دعوت از خانواده معظم شهدا در مسجد و تجلیل از آنها را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در بخشنامه مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور از ائمه جماعات برای اجرای آن درخواست شده است.

 

معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد خاطرنشان کرد: بر اساس جشنواره 12 تا 12 از مساجدی که در ایام نوروز برنامه‌های متنوعی برگزار کنند با اهدای هدایای ارزشمندی تقدیر می شود.

 

وی از هماهنگی این مرکز با صدا و سیما در بازتاب مطلوب برنامه‌های تحویل سال نو در مساجد خبر داد.

انتهای پیام/33

نظرات بینندگان