کد خبر: ۲۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰

بالگرد جدید سپاه پاسداران رونمایی می شود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در آينده نزديك شاهد رونمايي از بالگردی كه توسط نيروي هوافضای سپاه طراحي و ساخته شده است، خواهيم بود.

به گزارش شیرازه به نقل ازگروه دفاع و امنیت مشرق، در جلسه اي كه با حضور سردار امير علي حاجي زاده، فرمانده نيروي هوا و فضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و تني چند از معاونان و همچنين رئيس سازمان هواپيمايي كشوري برگزار شد، پيرامون صنعت حمل و نقل هوايي كشور و نيز شرايط موجود آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سردارحاجي زاده با اشاره به اينكه اجراي تدابير و فرامين مقام معظم رهبري مي تواند راهگشاي مسائل و مشكلات موجود باشد، عنوان كرد: در آينده نزديك شاهد رونمايي از هليكوپتري كه توسط نيروي هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامي طراحي و ساخته شده است، خواهيم بود.وي در ادامه از طراحي دو فروند هواپيمايي اطفاي حريق توسط نيروي هوايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خبرداد و افزود: اين هواپيما با ظرفيت 40 تن به منظور اطفاي حريق طراحي شده است كه مي تواند در مدت 15 دقيقه آبگيري كند و در زمان 10 تا 12 ثانيه محموله خود را تخليه كند.


سردار حاجي زاده افزود: در خصوص طراحي و ساخت هواپيماي اطفاي حريق در گذشته از كشورهاي خارجي درخواست شده بود اما با توجه به توانمندي نيروهاي داخلي، هم اكنون در كشور با صرف هزينه و زمان بسيار كمتر اقدام به عملياتي نمودن اين هواپيما كرده ايم

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان