کد خبر: ۲۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰

آمادگی 62 پایگاه امدادی فارس برای استقبال از مسافران نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: با 31 پست امداد جاده‌ای و 31 پایگاه امدادی شبانه‌روزی در این استان از مسافران نوروزی استقبال می‌کنیم.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا ابراهیمی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان فارس اظهار داشت: در ایام نوروز خط 147 جمعیت هلال‌احمر استان فارس راه‌اندازی شده است تا هموطنانی که در جاده با مشکل یا حادثه‌ای مواجه می‌شوند با تماس با این شماره امدادگران را فراخوانند.

این مقام امدادی افزود: هشت خودرو نجات و چهار خودرو امدادی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان، برای استفاده در مواقع اضطراری و حادثه‌ای به شهرستان‌ها و مکان‌های حادثه‌خیز اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کشیک 24 ساعته امدادگران و برپایی 19 خیمه نماز از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان فارس در ایام نوروز است.

ابراهیمی اضافه کرد: اقدامات جمعیت هلال احمر استان فارس بر اساس برنامه‌های استراتژیک انجام می‌شود که در این راستا به دلیل عدم اعتبارات و حمایت برای گسترش پایگاه‌های امدادی در شهرستان‌ها از نیروهای موجود استفاده کرده‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات ما نداشتن آشیانه هلی‌کوپتر بوده که با حمایت‌های انجام شده قرار است به زودی عملیات ساخت آن آغاز شود.

وی افزود: در حوزه جوانان به دلیل اینکه جمعیت به جایی وابستگی ویژه ندارد استقبال گسترده‌ای شده است.

ابراهیمی ابراز داشت: یکی از انبارهای بزرگ مربوط به امور گمرکی از ما گرفته شده است که امیدواریم با حمایت مقامات استان فارس این انبار دوباره به جمعیت هلال احمر برگردد تا به‌عنوان انبار امدادی جنوب استان فارس از آن استفاده شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان