کد خبر: ۲۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰

شلیک 5 فروند موشک از نوار غزه به سوی اسرائیل

پایگاه خبری \"الجزیرة\" نوشت که دیروز 5 فروند موشک به سوی جنوب فلسطین اشغالی شلیک شده است و بالگردهای صهیونیستی نیز به بهانه شلیک این موشک‌ها بار دیگر نوار غزه را هدف قرار دادند.

سخنگوی ارتش اسرائیل در گفت‌وگو با روزنامه‌نگاران گفت که برغم شلیک دو فروند موشک به جنوب اسرائیل، در حال حاضر آرامش در این منطقه جریان دارد.

رادیو اسرائیل پیش از این اعلام کرده بود که یک فروند موشک از نوار غزه به سوی منطقه‌ای غیرمسکونی در نزدیکی شهرک اسرائیلی "نتیفوت" شلیک شده است که هیچ خسارت مادی و جانی به همراه نداشته است و یک موشک نیز به سوی شهر "بئر السبع" مرکز استان "النقب" در جنوب شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، عصر دیروز، 3 فروند موشک دیگر به سوی همین منطقه شلیک شد که به گفته ارتش و رسانه‌های صهیونیستی این حمله هیچ خسارتی به همراه نداشته است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که سامانه "گنبدآهنین " دیشب یک فروند موشک را که از نوار غزه به سوی شهر "اشدود" شلیک شده بود را از مسیر خود منحرف کرده و مانع اصابت این موشک به این شهر شده است.

این در حالی است که تا کنون هیچ گروه فلسطینی مسئولیت شلیک این موشک‌ها را به عهده نگرفته است.

این موشک‌ها پس از آن شلیک شد که رژیم صهیونیستی صبح روز چهارشنبه نوار غزه را بمباران کرد و خسارات مالی زیادی را به این منطقه وارد کرد هرچند که گزارش‌های موجود اعلام کرده‌اند که این حمله صهیونیست‌ها خسارت جانی به همراه نداشته است.

رژیم صهیونیستی جمعه گذشته با حمله به نوار غزه طی چهار روز 26 فلسطینی را شهید و بیش از 80 نفر را زخمی کرد که این تجاوزات با پاسخ موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین همراه بود و بنا به اذعان منابع صهیونیست‌ها طی این چهار روز بیش از 200 موشک و خمپاره به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه شلیک شد.

انتهای پیام/80

نظرات بینندگان