کد خبر: ۲۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۰

بسیج هنرمندان دنبال رو اهداف حوزه هنری و اداره ارشاد نیست

 رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس با بیان اینکه این سازمان اهداف بسیج را در امور فرهنگی دنبال می‌کند گفت: بسیج هنرمندان موازی دستگاه‌های فرهنگی نیست

به گزارش شیرازه از شیراز، حجت حسنی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان با فعالیت‌های چشم‌گیر خود امروز بسیاری از مطالبات جامعه بسیج هنرمندان را پاسخگو بوده است.

حسنی ادامه داد: بسیج هنرمندان سازمانی موازی با سازمان‌هایی مانند حوزه هنری و ارشاد نیست بلکه این سازمان نیز مطالبات خاص خود را دارد.

وی ابراز داشت: سال 86 بسیج هنرمندان فارس راه‌اندازی شده و در این مدت جشنواره‌های مختلف فیلم، شعر، عکس و نشست‌های مختلف تخصصی توسط این سازمان برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس خاطرنشان کرد: این سازمان یکی از گروه‌های 18گانه بسیج با عنوان هنری است که وظیفه شناسایی، جذب، ساماندهی و انجام فعالیت‌های هنری والا و ارزشی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: در زیرمجموعه بسیج هنرمندان فارس 9 انجمن فعال هستند و تعداد این انجمن‌ها در سال آینده به 11 انجمن می‌رسد.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف خطیر رسانه‌ها اشاره و ابراز داشت: در این راستا بسیج هنرمندان با راه‌اندازی انجمن هنر رسانه به دنبال ساماندهی اخبار هنری است.

حسنی اضافه کرد: معتقدیم باید با برنامه‌ریزی تمام موضوع رسانه و اخبار هنری به ویژه افتخاراتی که توسط اهالی هنر کسب می‌شود به اطلاع مردم رسانده شود.

اننتهای پیام/13

نظرات بینندگان