کد خبر: ۲۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

از ازدواج همجنس بازان تا انفجار بیماری های جنسی

مقاله حاضر، در خصوص نتیجه دهه ها آزادی جنسی و به تبع آن بی بندوباری جنسی است . نگارنده آمریکایی این مقاله، با برشمردن تبعات این بی بندوباری وضعیت وحشتناکی را برای جامعه آمریکا ترسیم کرده است ؛ طوری که همه دنیا آمریکا را مظهر بی شرمی و بی حیایی می دانند.

هیچ چیزی در دنیا مثل رسوایی های جنسی ، مردم باحیا را ناراحت نمی کند . در حقیقت به گفته کارشناسان مسائل اجتماعی ، جامعه امروز آمریکا به شدت غرق در مسائل جنسی است . اکثر مردم آمریکا چیزی از اقتصاد سرشان نمی شود ، اما پای مسائل جنسی که به میان می آید همه برای خودشان یک پا کارشناس می شوند: مسائلی مثل سقط جنین ، آموزش مسائل جنسی در مدارس ، ازدواج همجنس بازان ، بارداری در سنین پائین و یا بیماری های مقاربتی .

اگر در مورد هر یک از این موضوعات بخواهید با کسی بحث کنید و یا بگوئید اشتباه می کنند ، خودتان را خسته کرده اید . زمانی بود که مردم آمریکا آنقدر شرم و حیا داشتند که در مورد مسائل جنسی خود و یا دیگران، سخنی به زبان نمی آوردند . اما بعد از گذشت دهه ها ، این روند بسیار تغییر کرده است. در اوایل قرن بیستم ، مردم آمریکا در مورد مسائل جنسی خود را به شدت مقید وتابع قوانین عرفی و انسانی می دانستند ، اما بعدها و در پی ایجاد "انقلاب جنسی" ، این روند تغییر کرد . الان مردم آمریکا فکر می کنند هرچقدر بی بندوبار تر باشند ، فرد خوبتری به نظر می رسند .

متاسفانه ، بیشتر آمریکائی ها از اینکه با افراد بیشتری رابطه جنسی داشته باشند ، احساس سربلندی می کنند . اما سوال اساسی و تکان دهنده اینجاست ، آیا این برای آمریکا خوب است؟ آیا جامعه ای با بی بندوباری جنسی خوب است یا جامعه ای با قوانین و مقررات مشخص و محدودکننده برای روابط جنسی ؟

باید گفت  همه دنیا آمریکا را مظهر بی شرمی و بی حیایی می دانند. در واقع آمریکا رهبر بی بندوباری جنسی در کل جهان است . آمریکا تولید کننده بیشترین فیلم های پورنوگرافی در دنیاست . آمریکا هم اکنون بیشترین میزان بارداری دختران نوجوان در دنیا را دارد . فیلم های آمریکایی ، آزادانه بی بندوباری جنسی را تبلیغ می کنند . تلویزیون آمریکا هم این کار را می کند و موسیقی ما هم ... .

آمریکا سلطان سرگرمی دنیاست و به همین خاطر ارزش های جنسی آمریکایی در هر نقطه ای از زمین و در هر ساعتی ، اذهان مردم جهان را تحت تاثیر قرار می دهد .

در آمریکا ، مسائل جنسی به یک کودک 5 ساله در کودکستان آموزش داده می شود . اکثراً این آموزش ها بدون هرگونه شرم و یا آموزش های اخلاقی به بچه ها داده می شود .

سوال اینجاست ، آیا با این همه بی بندوباری جنسی ، آمریکا بهترین جای دنیاست ؟

آیا در این بی بندوباری جنسی ، هیچ نقطه تاریکی دیده نمی شود؟
متاسفانه باید گفت چرا دیده می شود...

** نابودی نهاد خانواده
بسیاری از جوانان آمریکایی از ازدواج وحشت دارند . چون دیگر نمی توانند با هر کسی و در هر جایی رابطه جنسی داشته باشند . امروز ، میزان ازدواج از هر زمانی در آمریکا کمتر است . برطبق نظرسنجی "موسسه تحقیقاتی پیو" ، 51 درصد آمریکایی های بالای 18 سال متاهل هستند . درحالیکه این آمار در دهه 60 ، 72 درصد بوده است . ایالات متحده آمریکا هم اکنون رکورددار میزان طلاق در کل دنیا است .

ایالات متحده کشور مجردهاست . این یعنی نهاد خانواده در آمریکا یا تشکیل نمی شود و یا خیلی کم است .
هم اکنون آمریکا ، رکورددار خانواده تک نفره در دنیا است . این بدترین خبر برای آمریکا است .

** بارداری دختران نوجوان

از دیگر نتایج ناراحت کننده بی بندوباری جنسی در ایالات متحده آمریکا، بارداری دختران نوجوانی است که از نظر قانونی به بزرگسالی نرسیده اند . امروز ما رکوردار این موضوع نیز در دنیا هستیم.

این چیزی است که ما به آن افتخار کنیم؟ رابطه جنسی موقف و غیررسمی ، چیزی است که دختران ما دوست دارند . به این آمارها که از دختران نوجوان جمع آوری شده است دقت کنید :
-    به طور میانگین ، دختران ما در 15 سالگی دوشیزگی خود را از دست میدهند.
-    14 درصد دخترانی که رابطه جنسی داشته اند ، می گویند این کار را در مدرسه انجام داده اند.
-    52 درصد از دخترانی که رابطه جنسی داشته اند میگویند از هیچ وسیله ی جلوگیری از بارداری استفاده نکرده اند .
-    یک نفر از سه دختری که مورد سوال قرار گرفته است ، می گوید مشکلات مقاربتی دارد.
-    یک پنجم این دختران گفته اند ، می خواهند در نوجوانی مادر شوند.
آیا اینها ارزشهایی است که مامی خواهیم به دیگر کشورهای دنیا صادر کنیم ؟

** انفجار بیماری های جنسی
بیش از چند دهه است که ما شاهد انفجار بیماری های مقاربتی در آمریکا هستیم . برطبق یک تحقیق یک چهارم دختران نوجوانان آمریکائی ، حداقل یک بار از بیماری مقاربتی رنج برده است.

** 50 میلیون مورد سقط جنین

با اینکه کسی دوست ندارد در این مورد صحبت کند ، اما باید گفت که مسئله بی بند و باری جنسی، علت اصلی " بحران سقط جنین" در آمریکا است . یقیناً بی بندوباری جنسی عامل اصلی بارداری ناخواسته است و سقط جنین بهترین راه برای خلاص شدن از مشکلات آن است.

مسئله شوک آور این است که طبق یک تحقیق 86 درصد موارد سقط جنین برای راحتی از شر بچه انجام شده است.

بطور کلی ، سقط جنین، برای خیلی از آمریکایی ها ، راه خوبی است برای کنترل جمعیت ، همین الان 41 درصد بارداری ها در نیویورک به سقط ختم می شود .

حساب کنید بچه هایی که هرگز به دنیا نمی آیند...
با یک حساب سرانگشتی می توان گفت از زمان تصویب قانون سقط جنین در سال 1974 ، 53 میلیون سقط جنین صورت گرفته است .

** پورنوگرافی

آمریکای ها ملتی هستند که به شدت به فیلم پورنو معتاد شده است . هم اکنون آمریکا بیشترین فیلم های پورنو را درجهان تولید می کند. درحقیقت گردش مالی صنعت پورنو ، به تنهایی از گردش مالی فوتبال حرفه ای ، لیگ بسکتبال و بیسبال بیشتر است . مردم آمریکا آنقدر معتاد فیلم های جنسی هستند که برای دیدن آن ، تا رسیدن به خانه صبر نمی کنند . آمارها می گویند حدود 25 درصد کارمندانی که به اینترنت دسترسی دارند ، در محل کار خود این فیلم ها را تماشا می کنند.

متاسفانه ، قربانیان این صنعت کثیف ، یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه ، یعنی کودکان هستند.

مقامات رسمی قضایی می گویند حدود 600 هزار آمریکایی و 65 هزار کانادایی مشغول تجارت عکس های مستهجن کودکان در فضای مجازی هستند .

** قاچاق انسان
یکی از پدیده هایی که به موازات بی بندوباری در حال گسترش در سرتاسر جهان است ، قاچاق انسان می باشد.
به آمارهایی که توسط خبرگزاری آزاد دیترویت گردآوری شده است توجه کنید :
-    قاچاق انسان ، صنعتی 32 میلیارد دلاری در جهان است.
-    هرساله ، بیش از 2 میلیون انسان ، در سرتاسر جهان قاچاق می شوند.
-    هشت نفر از 10 نفری که قاچاق می شوند برای مقاصد جنسی و بقیه به خاطر یافتن شغل قاچاق می شوند .
-    در سال 2010 ، 515/2 مورد قاچاق انسان در ایالات متحده به ثبت رسیده است .
-    83 درصد قربانیان قاچاق انسان در سال 2010 که به خاطر مسائل جنسی قاچاق شده اند ، شهروند آمریکا بوده اند .

قاچاق انسان مسئله ای است که ممکن است در شهر شما اتفاق بیافتد و شما هرگز متوجه آن نشوید . اکثر موارد قاچاق انسان ، به خاطر بی بندوباری جنسی مشتریان است . بی بندوباری جنسی در کشور آمریکا آنقدر همه گیر و فراگیر است که شما در هرکجای آمریکا که باشید از دست آن خلاصی ندارید.

هر روز شما خبرهایی از رابطه جنسی معلم و شاگرد می شنوید. شما فرزندتان را به مدرسه می فرستید و خبر ندارید معلمان مدرسه مثل گرگ برایش نقشه کشیده اند . به موارد زیر نگاه کنید :

-    در یک مورد ، در فلوریدا یک معلم با داشتن رابطه جنسی با یک دانش آموز ، مدعی شد با این دانش آموز رابطه نداشته است بلکه با معلم مشاور مدرسه رابطه داشته است .

تنها معلم های مدرسه نیستند که به تجاوز جنسی متهم می شوند . حافظان امنیت یعنی پلیس ها نیز پای ثابت رسوایی های جنسی اند:

- در سن خوزه یک پلیس به جرم داشتن رابطه با دو دانش آموز پسر بازداشت شد.

چندین نسل از فرزندان آمریکا ، در فضای بی بندوباری جنسی رشد کرده اند و ما اکنون مجبوریم شاهد میوه های این درخت نحس باشیم .
اتفاقاتی که در پشت درهای بسته در این مملکت می افتد بسیار وحشتناک است.

نکته غم انگیز دیگر این است که مردم آمریکا بیش از هر زمان دیگری به بی بندوباری جنسی تمایل و کشش دارند.

بقیه مردم هم که با این بی بندوباری مخالفند ، مجبورند یا باید خفه بشوند و یا شاهد این باشند که فرزندانشان در مدرسه همه چیز را به بهانه آموزش مسائل جنسی یاد می گیرند.

این تنها آمریکا نیست که گرفتار و اسیر تجاوز و بی و بند و باری جنسی است . دیگر کشورهای غربی نیز همین گرفتاری ها را دارند .
طبق قانون جدید ایالت آلبرتا در کانادا، هیچ مدرسه ای ، اعم از مدارس خصوصی و مذهبی ، حق ندارد به بچه ها بگوید همجنس بازی گناه است.

در انگلستان ، "ویل یانگ" ستاره پاپ به بی بی سی گفته : اگر نخست وزیر بگوید ازدواج همجنس بازان اشتباه است، باید به جرم نفرت افکنی محاکمه شود.

در آلمان اگر والدین فرزندانشان را از رفتن به کلاس آموزش جنسی منع کنند ، به زندان محکوم می شوند.

کار به جائی رسیده است که قوانین علیه کسانی که جرات دارند جلوی بی بندوباری جنسی بایستند ، وضع می شود. آنجایی که کسی بخواهدعلیه ترویج بی بند و باری جنسی صحبت کند، آزادی بیان فراموش می شود. آیا ما نباید علیه آزادی بی حد و مرز جنسی در کشورمان صبحت کنیم ؟ نکته پایانی این است که مجبور است در اولین فرصت نگرش خود را در مورد مسائل جنسی تغییر دهد .
حالا که چندین دهه از آزادی و بی بندوباری جنسی گذشته و همه نتایج فلاکت بار آن را دیده اند ، آیا بهتر نبود مسائل جنسی را در لفافه قوانین عرفی و انسانی می بردیم و اینقدر آزادانه و بی شرمانه آنها را در جامعه بازگو نمی کردیم ؟

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان