کد خبر: ۲۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به «راهیان نور» پیوستند

120 نفر از اعضا و مسئولان دبیرخانه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن پیوستن به کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند.

 به گزارش شیرازه جواد محمدی مدیرکل امور بین‌الملل و سرپرست ارتباطات و رسانه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: 120 نفر از اعضا و مسئولان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه خانواده‌هاشان عازم سرزمین نور شدند.

وی افزود: کاروان شورای عالی انقلاب فرهنگی در این اردوی 5 روزه که از پنجشنبه آغاز شده است، از یادمان‌های چزابه، شلمچه، طلائیه،‌ خرمشهر، آبادان و پاسگاه زید بازدید خواهند کرد.

محمدی گفت: این کاروان امروز از یادمان‌های سوسنگرد، چزابه و فکه بازدید کردند و فردا نیز به زیارت یادمان شهدی دفاع مقدس در دزفول رفته و همچنین مزار دانبال نبی را در شوش زیارت خواهند کرد.

 

مدیرکل امور بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: مسئولان فرهنگی نظام در این اردوی معنوی با آرمان‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس که با بذل جان خود برای اعتلای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی تلاش کردند، تجدید پیمان کرده و قبور مطهر شهدا را زیارت کردند.

محمدی با بیان اینکه اردوی راهیان نور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی دوشنبه شب به پایان خواهد رسید، گفت: در این سفر افرادی همچون حجت‌الاسلام محمدی عراقی، حجت‌الاسلام پارسانیا، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری و برخی دیگر از اعضا و مسئولان دبیرخانه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشتند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان