کد خبر: ۲۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱

ردپاي 50 سال جنايات منافقين در پادگان اشرف نمايان است

دبير كل كانون هابيليان گفت: پادگان مخوف اشرف مكاني است كه در آن ردپاي 50 سال جنايات مشترك حزب بعث و منافقين نمايان است.

محمدجواد هاشمي نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادامه روند اخراج اعضاي گروهك تروريستي منافقين از پادگان اشرف گفت: حضور گروهك تروريستي منافقين در عراق تنها براي انجام عملياتي هاي تروريستي، جنايات و كشتار بوده و در پرونده 50 ساله اين گروهك تروريستي چيزي جز كشتار، جنايت وحشي گري و عمليات نظامي وجود ندارد.

وي افزود: گروهك تروريستي منافقين با توجه به ماهيت جنايتكارانه حزب بعث در زمان ديكتاتور سابق صدام حسين خاك عراق را فضاي مناسبي براي اعمال جنايتكارانه خود ديدند لذا با دعوت حزب بعث اعضاي اين گروهك تروريستي به عراق رفته و همزمان عمليات‌هاي تروريستي متعددي را عليه مردم ايران و عراق انجام دادند.

دبير كل هابيليان با اشاره به كشف گورهاي دسته جمعي در پادگان اشرف اظهار كرد: تلاش فراوان سران گروهك تروريستي منافقين براي ادامه حضور در پادگان اشرف به اين دليل است كه با انتقال اعضاي اين گروهك تروريستي و تخليه اين پادگان از بسياري جنايت‌هاي اين گروهك تروريستي پرده برداشته و توجه افكار عمومي بيش از پيش متوجه جنايات اين گروهك خواهد شد.

هاشمي نژاد تصريح كرد: اعضاي گروهك تروريستي منافقين براي تاخير در ادامه انتقال دست به تخريب تاسيسات كمپ ليبرتي زدند تا از اين طريق به سازمان ملل نشان دهند كه اين مكان قابل اسكان نيست.

وي ادامه داد: تمامي اين كارشكني ها نشان دهنده اين است كه سران گروهك تروريستي منافقين در پي اين هستند كه بر آثار و جنايات خود در خاك عراق، ايران و همكاري‌هاي وسيع‌شان با القاعده سرپوش گذارند.

هاشمي نژاد با بيان اينكه اعطاي پناهندگي پس از تاييد سازمان ملل صورت خواهد گرفت، افزود: با توجه به انتقال اعضاي پادگان اشرف به كمپ ليبرتي بايد در اين مكان گروهك تروريستي منافقين از حالت تشكيلاتي خارج و شرايطي ايجاد شود كه تك تك اعضاي آن از بدنه اصلي اين گروهك جدا شده تا بتوانند پناهندگي برخي كشورها را دريافت كنند چرا كه شرايط كميسريايي عالي سازمان ملل در امور پناهندگان عدم وابستگي اعضا به اين گروهك تروريستي است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: روند جداسازي افراد از اين گروهك تروريستي در حال اجراست تا بعد از تاييد سازمان ملل و صليب سرخ به كشورهاي داوطلب پناهنده شوند.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان