کد خبر: ۲۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱

عملكرد موفق نيروي انتظامي موجب تامين امنيت در سفرهاي نوروزي شد

استاندار فارس گفت: عيد نوروز امسال تلاش هاي نيروي انتظامي موجب شد علاوه بر ترافيك روان در ورودي هاي شيراز، شاهد حاكميت نظم در شهرهاي استان باشيم كه رضايت مردم و گردشگران را به دنبال داشت.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، مهندس حسين صادق عابدين در ديدار با فرمانده نيروي انتظامي استان فارس و مسئولين ناجا در استان، با قدرداني از تلاش هاي گسترده نيروي انتظامي استان فارس در برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي، با توجه به اين كه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) امسال را سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني ناميده اند، مجموعه مديريت استان فارس و همه نيروهاي نظامي و انتظامي بنا به وظيفه شرعي، با همه توان از فعالان عرصه توليد حمايت خواهند كرد.

وي با تاكيد بر ايجاد امنيت براي سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي، اظهار داشت: دشمنان قصد دارند براي ضربه زدن به امنيت كشور، موجب خروج سرمايه هاي مولد شوند.

استاندار فارس با بيان اين كه همكاري و تلاش همگاني دستگاه هاي اجرايي استان فارس، موجب شد تا در نوروز امسال وضعيت متفاوتي را در استقبال از مسافران نوروزي شاهد باشيم، اظهار داشت: همدلي دستگاه هاي اجرايي و نيروهاي نظامي و انتظامي استان باعث شد، فارس در زمينه جلب گردشگر و ارائه خدمات به مسافران، جزء استان هاي برتر و نمونه كشور باشد.

مهندس صادق عابدين با تاكيد بر اين كه سال 1390، سالي سخت و در عين حال شيرين براي استان فارس بود، افزود: نيروي انتظامي سال گذشته در كشف و مقابله با جرائم سال موفقي را پشت سر گذاشت و در سال 91 بايد به گونه اي عمل كنيم كه استان در كاهش جرائم و مقابله با ناامني، مقام نخست كشور را به دست بياورد.

نماينده عالي دولت در استان فارس با بيان اين كه آرامش، قانونمندي و افزايش كمي و كيفي مشاركت، سه ويژگي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در استان فارس بود، اظهار داشت: در شهر شيراز مشاركت نسبت به انتخابات دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي، بيش از 50 درصد افزايش داشت و ميزان حضور مردم استان فارس در انتخابات از متوسط مشاركت كشور بالاتر بود كه اين مسئله ناشي از همراهي مردم و همت دستگاه هاي مسئول در انتخابات بود.

مهندس صادق عابدين با اشاره به اين كه فرموده رهبري مبني بر شكل گيري يك حماسه در انتخابات مجلس شوراي اسلامي به واقعيت تبديل شد، بيان كرد: تمام تلاش مديريت استان در اين جهت بود كه هيچگونه موضع گيري جناحي از طرف مجريان انتخابات صورت نگيرد و حضور پرشور مردم، ناشي از احساس امنيت و اعتماد به برگزار كنندگان انتخابات بود.

در اين ديدار سردار سيروس سجاديان فرمانده نيروي انتظامي استان فارس با قدرداني از تلاش مجموعه مديريت استان در جهت حاكميت آرامش، به بيان گزارشي از فعاليت ها و اقدامات نيروي انتظامي فارس در سال 1390 و همچنين برنامه هاي ناجا در ايام نوروز91 پرداخت.

farsp.ir

نظرات بینندگان