کد خبر: ۳۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱

برنامه های هفته شیراز اعلام شد

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز گفت : این شهرداری به مناسبت هفته شیراز 44 برنامه مختلف در گستره شهر شیراز برگزار می نماید .

به گزارش شیرازه به نقل از  روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز حبیب اله فرح بخش با اعلام خبر فوق اظهار داشت شیراز سومین حرم اهل بیت ، مهد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است که به حق در طول تاریخ نقش بی بدیل و ممتازی در شکوفایی و تعالی فرهنگ و تمدن ایران زمین داشته است و از این رو بزرگداشت شیراز ، بزرگداشت فرهنگ ، خرد و اندیشه است و نه تنها بر شیرازی یان بلکه بر همه ایرانیان سرافراز لازم است که این شهر آسمانی و مقدس را پاس دارند .

وی افزود شهرداری شهر مقدس شیراز از روز شنبه 9 اردیبهشت به مدت یک هفته برنامه های هفته شیراز را برگزار می نماید .

فرح بخش تصریح کرد در آغازین روز هفته شیراز که مصادف با روز شورا است پروژه احداث بلوار 45 متری شهرک
گلستان – بلوار نیایش به ارزش 110 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود . وی همچنین از برگزاری برنامه میثاق با ولایت با عنوان گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به شیراز و بررسی تحقق مصوبات و منویات معظم له و آخرین اقدامات دستگاه ها پیرامون سومین حرم اهل بیت خبر داد وگفت : غبارروبی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) – تجلیل از خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های هفته شیراز است . فرح بخش افزود مراسم تقدیر از کارآفرینان و برنامه پیوند مردم با طبیعت و 5 جشنواره مختلف ورزشی در شهرک های سعدی ، گلستان ، میانرود ، بلوار چمران و محله شیخ علی چوپان ، دراین هفته برگزار می شود

این مقام مسئول با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس و هنر شیراز ، برگزاری تورهای رایگان شیراز گردی و برنامه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در هفته شیراز تصریح کرد برگزاری جشنواره عشایر نیز در این هفته برگزار می شود .

فرح بخش تجلیل از جانبازان شیمیایی ، مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شهرداری ، دیدار با جانبازان قطع نخاعی و تجلیل از کارگران نمونه شهرداری را از دیگر برنامه های هفته شیراز برشمرد وگفت : در هفته شیراز از کارآفرینان نمونه شهر تجلیل به عمل خواهد آمد و از چند جلد کتاب رونمایی می شود

وی ادامه داد : افتتاحیه خانه شعر شیراز و برگزاری شب شعر شیراز نیز از دیگر برنامه های شهرداری شیراز است که در هفته شیراز برگزار می شود .

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز ضمن دعوت از مردم و مسئولین و اصحاب رسانه ها برای شرکت در این برنامه ها گفت : امیدوارم رسانه ها همان طور که تاکنون اطلاع رسانی مناسبی از برنامه های شهرداری داشته اند برای اطلاع رسانی از برنامه های هفته شیراز سنگ تمام بگذارند .

نظرات بینندگان