کد خبر: ۳۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

چهار کاراته کار فارس در اردوی تیم ملی

چهارکاراته کار فارس در اردوی تیم ملی کاراته کشور حضور دارند که امید است این ورزشکاران جزو افراد اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان باشند.

مهر- سرپرست هیئت کاراته فارس گفت: لیلا بهرامی، نجمه اسدزاده، شیما آل سعدی بانوان کاراته کار فارس هستند که در اردوهای تیم ملی بزرگسالان و جوانان کشور حضور دارند.

عباس رضایی  اضافه کرد: علی شیر صفت که در مسابقات انتخابی تیم ملی بدون شکست و از دست دادن امتیاز بر تمام حریفان غلبه کرد نیز تنها کاراته کار مرد فارس در اردوی تیم ملی جوانان کشور است.

وی در ادامه به نتایج مناسب تیم کاراته مردان ارژن در سوپر لیگ اشاره کرد وافزود: امیدوارم با جذب اسپانسر در سال جاری علاوه برارژن، در رده بانوان نیز فارس تیم سوپر لیگی کاراته داشته باشد.

سرپرست هیئت کاراته فارس افزود: متاسفانه به دلیل نداشتن اسپانسر و نبود حمایت بانوان کاراته کار فارس در مسابقات سوپر لیگ سال گذشته برای تیمهای سایر استانها به رقابت پرداختند.

رضایی برگزاریاولین دوره کلاس بازآموزی قوانین ومقررات داوری کاراته به منظور ارتقای درجه داوران فارس در رده بانوان وآقایان،صدور روزانه احکام، برگزاری کلاس مربیگری با استفاده از پتانسیلهای آموزشی مربیان استان، شرکت تمام تیم های بانوان وآقایان فارس در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در تمام ردهای سنی را ازجمله اقدامات انجام شده در راستای پیشرفت کاراته استان دانست.

وی عدم اعتماد متولیان ورزش و نبود تفکر هماهنگ در بین مربیان و داواران کاراته استان را زمینه ساز بروز مشکلات در گذشته دانست و اظهار امیدواری کردکه با ایجادهمدلی در میان خانواده بزرگ کاراته فارس، کاراته کاران استان موفقیتهای بیشتری در سطح کشور کسب کنند.

نظرات بینندگان