کد خبر: ۳۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

انتقاد شدیداللحن سردار غیب‌پرور از مرکز صداوسیمای فارس

سردار غیب‌پرور با گلایه از صدا و سیمای فارس در خصوص نپرداختن به سالگرد کنگره سال 90 اضافه کرد: ما از رسانه ملی توقع بیشتری داشتیم

به گزارش شیرازه، ده ها گردان از بسیجیان واکنش سریع نواحی سپاه ثارالله، بقیه الله الاعظم، محمد رسول الله، احمد ابن موسی، مرودشت، ارسنجان، خرامه و زرقان در میدان صبحگاه منطقه رزمایش با رهبر و مقتدای خود تجدید پیمان کردند.

در این رزمایش دو روزه که با حضور 380 دسته واکنش سریع سپاه فجر انجام شد و در روز پایانی آن جمع زیادی از مسئولین و مدیران استان و شهرستان ها حضور داشتند، فرمانده سپاه فجر فارس با بیان این نکته که «بهار واقعی استان فارس اردیبهشت است» خطاب به بسیجیان گفت: علت انتخاب این ایام برای برگزاری رزمایش این بود که طولانی ترین سفر رهبری به استانها و کنگره بزرگ سرداران و 14600 شهید ولایتمدار استان فارس در این ایام اتفاق افتاد.

سردار غلامحسین غیب پرور در جمع باشکوه بسیجیان شرکت کننده در رزمایش "منتظران شهادت؛ عاشقان ولایت"گفت: وقتی که حضور "بسیجی" باشد، آنجا دشمن جایی ندارد!


ما از رسانه ملی توقع بیشتری داشتیم

سردار دکتر غیب پرور با اشاره به برگزاری بی نظیر کنگره شهدا در سال 90 در سومین حرم اهل بیت گفت: هیچ مراسمی در طول 32 سال انقلاب به عظمت و گستردگی کنگره شهدا انجام نشده است. وی در ادامه با گلایه از صدا و سیمای فارس در خصوص نپرداختن به سالگشت کنگره سال 90 اضافه کرد: ما از رسانه ملی توقع بیشتری داشتیم اما عزیزانمان بیشتر به مسئله 24 ساعته شدن سیمای فارس پرداختند که این هم جای تامل دارد!


آیت الله ایمانی تمایل به حضور در جمع شما داشت، اما ...

فرمانده سپاه فجر با اشاره به کسالت نماینده ولی فقیه در استان فارس، عدم حضور امام جمعه شیراز را منع پزشک عنوان کرد و براس سلامتی وی دعا نمود.

حضور شما بسیجیان دو پیام دارد: یکی به خودی ها و دیگری به دشمن

سردار غیب پرور خطاب به جمع حاضر در میدان صبحگاه اردوگاه صدیقه اطهر (علیه  السلام) گفت: حضور شما بسیجیان دو پیام دارد. پیامتان به خودی ها این است که بدانند ما پشت سر رهبری و و پا در رکاب مولایمان و گوش به فرمان ایشان در پاسداری انقلاب لحظه ای  درنگ نخواهیم کرد؛

و پیام به دشمن غداری که کمر بسته تا نام بسیجی را از صحنه روزگار پاک کند این است که ما در دفاع از انقلابمان محکمیم و هیچگاه از انقلابمان دست برنمی داریم.

وی اضافه کرد: فتنه 88 زیاد دور نشده؛ و این بسیجیان بودند که در کف خیابانها و البته در فضای مجازی و عرصه فرهنگی مقتدرانه حاضر شدند. وقتی که حضور بسیجی باشد، دشمن در آنجا جایی ندارد. نظام بیمه است به واسطه حضور بسیجیان و اگر حضور بسیجیان نبود آیا پیروزی برای نظام به دست می آمد؟ قطعاً نه!


رفتار شما مرا به یاد عملیات قدس 3 انداخت

سخنران روز آخر رزمایش "منتظران شهادت، رهروان ولایت" با اشاره به پیاده روی شبانه نیروهای واکنش سریع خطاب به آن ها گفت: در راه پیمایی شبانه شما یادم افتاد به عملیات قدس 3 و بچه هایی که خسته و با لب تشنه شهید شدند!

 بعضی از شما که خسته بودید وقتی می گفتند سوار شوید می گفتید عقبی ها را سوار کنید، آنها خسته ترند. و این آب نخوردن ها و سوار ماشین نشدن ها تمرینی است برای صحنه های دیگر...

نظرات بینندگان