کد خبر: ۳۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

18پارتی‌ مختلطی که در باغشهرهای صدرا برگزار شد!

گسترش باغ شهرها در صدرا غوغا می کند و معظلات فرهنگی در این باغ شهرها بدون نظارت مانده است. زشت است بگوییم در شب شهادت حضرت زهرا(س) 18 پارتی مختلط در این باغ شهرها برگزار شده است.

به گزارش شیرازه سرهنگ علی محمد محمدی فرمانده ناحیه محمد رسول الله(ص) در گفت و گویی با خبرنگاران به برخی از معظلات شهر صدرا و شهرک گلستان شیراز اشاره کرده است و از برگزاری ۱۸ پارتی مختلط در باغ‌شهرهای صدرا در شب شهادت حضرت زهرا(س) خبر داده است!

شهر صدرا تنها یک مسجد دارد!
سرهنگ محمدی در این باره گفت: شهر صدرا تنها یک مسجد دارد که آن هم به اهتمام شرکت عمران و توسعه صدرا ساخته شد و جوابگوی نیاز نیست ضمن اینکه از خیرین مسجد ساز هم اطلاعی در دسترس نیست. سرهنگ محمدی افزود: قرار است بیش از ۲۵ هزار واحد مسکونی مهر در شهر صدرا ساخته و تحویل داده شود در حالیکه خبری از زیرساخت‌های حوزه فرهنگ نیست.

فضای فرهنگی در دو شهر گلستان و صدرا کم است
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول ا…(ص) در ادامه فضای فرهنگی را در دو شهر گلستان و صدرا کم دانست و افزود: اداره اوقاف در اراضی متعلق به خود اقدامی انجام نمی دهد.

سرهنگ محمدی گفت: در شهرک گلستان تنها یک فرهنگسرا و در شهر صدرا تنها یک خانه بانوان وجود دارد و این به معنی آن است که ۲۰۰ هزار سکنه در این دو منطقه مهم شهر به امان خدا رها شده‌اند.

وی افزود: اگر چه در حال حاضر برای فضای سبز این مناطق از سوی مهندس شهریاری شهردار منطقه ۶ زحمت زیادی کشیده شده اما در سایر بخش‌ها چه اقدامی صورت گرفته است؟ ما در کل حوزه سرزمینی ناحیه محمد رسول ا… بیش از ۲۰ مسجد نداریم، سرانه فرهنگی تهی است و تربیت بدنی صدرا را هم تعطیل کرده اند.

۱۸ پارتی مختلط در باغ‌شهرهای صدرا در شب شهادت حضرت زهرا(س)
سرهنگ محمدی تاکید کرد: گسترش باغ شهرها در صدرا غوغا می کند و معظلات فرهنگی که در این باغ شهرها مشاهده می شود بدون نظارت مانده است چرا که این باغ شهرها نه زیر پوشش اماکن هستند و نه جاهای دیگر. زشت است که ما بگوییم در شب شهادت حضرت زهرا(س) ۱۸ پارتی مختلط در این باغ شهرها برگزار شده است.

نظرات بینندگان