کد خبر: ۳۱۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

درسی که فرزاد حسنی به ما شیرازی‌ها داد!

اگرچه مزه‌پرانی‌های بیجای فرزاد حسنی به فرهنگ کار شیرازی‌ها بسیار زشت بود اما دارای برکاتی هم شد که برای آینده نیروی انسانی استان مفید خواهد بود.

 شیرازه - پس از کنایه‌های کذب فرزاد حسنی مجری همایش تقدیر از کارآفرینان برتر استان فارس در اواسط اردیبهشت ماه  به فرهنگ کار شیرازی‌ها، بسیاری از مسئولین واکنش نشان دادند.

اما یکی از مهمترین انتقاداتی که به مسئولین برنامه وارد شد، در خصوص چرایی استفاده از مجری غیربومی بود که البته کسی هم پاسخگوی این مساله نشد!

اما ظاهرا برخی دیگر از مسئولین از این انتقاد بهره برده و تلاش کرده‌اند تا از مجریان شبکه استان فارس استفاده کنند تا دیگر مشکلاتی از قبیل اهانت‌های حسنی پیش نیاید.

در یکی از این موارد مجري گري چهاردهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز فارس كه بزرگترين رويداد معنوي و فرهنگي از حيث حضور خيران مدرسه ساز در اين همايش محسوب مي شود، بطور كامل به مجريان صدا و سيماي فارس واگذار مي شود. به گزارش شیرازه به نقل از عصر مردم، نامداري مسوول روابط عمومي نوسازي مدارس فارس، با اعلام اين خبر افزود: هر چند در سنوات اخير نيز مجريان شيرازي همراه با افراد غير بومي اين جشنواره را اجرا مي كردند اما امسال به منظور حمايت از نيروهاي تواناي بومي كه سرمايه هاي اجتماعي استان محسوب مي شوند، ستاد برگزاري جشنواره خيرين مدرسه ساز تصميم گرفت، اجراي اين گردهمايي را بطور كامل به هنرمندان متعهد، معتمد و با اخلاق شبكه فارس بسپارد، كه تاكنون حضور كمال علوي مجري جوان اين شبكه قطعي شده است و درحال بررسي براي تعيين مجري دوم كه از بين خواهران گوينده اين مركز خواهد بود هستيم، تا هنرمندان محلي جشنواره پنج ساعته خيرين مدرسه ساز استان را هدايت كنند.

نامداري با اشاره به خصلت و ويژگي خاص خيرين كه معيارشان فقط با ارزشهاي الهي و انساني قابل محك است گفت: اداره ي هنرمندانه ي محافل خيرين و نيكوكاران از حساسيت خاصي برخوردار است، لذا بايد تمام جوانب را مد نظر داشت،كما اينكه اجراي هنرمندانه و متعهدانه آقاي علوي در جشنواره مرودشت در هفته قبل در مقابل مدير كل مشاركتهاي مردمي سازمان نوسازي مدارس كشوركه از مدعوين مراسم مزبور بود، باعث رضايت خاطر وي و افتخار ما شد، به گونها ي كه به نماينده سازمان مركزي پيشنهاد واگذاري اجراي جشنواره سراسري را كه با حضور هزاران نيكوكار اواسط سال جاري در تهران برگزار مي شود به اين مجري جوان فارسي داديم، كه در صورت موافقت براي اولين بار بعد از 14 سال اجراي جشنواره ملي خيرين به مجري غير تهراني واگذار خواهد شد.

برچسب ها: فرزاد حسنی ، شیراز ، مجری
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
0
اولین عکسی است که میبینم یک جنس مذکر همزمان هم چفیه دارد و هم ابروهایش را برداشته است. البته این کسر جایگاه چفیه نیست بلکه ضعف شخصیتی فرد است