کد خبر: ۳۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

وضعیت راه های شهری و روستایی فارس مطلوب تر میشود

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: وضعیت راه‌های شهری و روستایی استان فارس بهتر و مطلوب‌تر می‌شود.

سید حسین ذوالانوار اظهار داشت: وضعیت راه‌های شهری و روستایی منتهی به شهرستان شیراز برای ارائه خدمات به شهروندان مطلوب‌تر می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: در دیداری که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم مشکلات برخی از محورهای شهرستان شیراز را بیان کردیم که در این راستا دستورهای لازم برای پیگیری و حل مشکلات توسط وی صادر شد.

وی افزود: محورهای زرقان به رحمت آباد، کیان آباد به نیروگاه شیراز، کهمره سرخی و محور شهری دشت ارژن از جمله محورهایی بودند که مشکلات آن‌ها برای وزیر راه و شهرسازی عنوان شد و توسعه و بهسازی این محور‌ها در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفت.

ذوالانوار با تاکید بر توسعه و بهسازی برخی راه‌ها و محورهای مهم این استان تصریح کرد: این محور‌ها از جمله مهورهای مهمی هستند که خدمات بسیاری را به شهروندان در شهرستان شیراز ارائه می‌دهند و توسعه و بهسازی آن‌ها از نیازهای جدی این منطقه محسوب می‌شود.

وی گفت: راه به عنوان اصلی‌ترین محور توسعه نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی هر منطقه دارد که باید زیرساخت‌های لازم برای افزایش تولید ملی ایجاد شود.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در پایان خاطرنشان کرد: مناطق زرقان، کیان‌آباد و کهمره و دشت ارژن از مناطق مهم شهرستان شیراز هستند که ایجاد بستری مناسب برای حمل و نقل در این مناطق حق طبیعی ساکنان این مناطق است.

نظرات بینندگان