کد خبر: ۳۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱

انتقال تیم فوتبال پیام مخابرات شیراز به كازرون!

مدیر كل ورزش و جوانان استان فارس گفت : این اداره در راستای حمایت از بخش خصوصی در ورزش وتیم های حرفه ای استان و ادامه طرح برون سپاری تیم های ورزشی تیم فوتبال پیام مخابرات شیراز به شهرستان كازرون انتقال یافت .

تورج موید دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : شهرستان كازرون دارای توانمندی های بسیاری در زمینه حمایت از تیم های ورزشی است و پیش از این نیز این شهرستان توان خود را درحمایت از تیم هندبال استان فارس درمسابقات لیگ برتر كشور نشان داده است .

وی بیان داشت: قطعا با حمایت مردم ورزش دوست كازرون و مسوولان این شهرستان، تیم پیام مخابرات آینده روشنی را پیش رو خواهد داشت.

تیم فوتبال پیام مخابرات شیراز در مسابقات فوتبال دسته اول كشور حضور داشت كه به همراه تیم برق شیراز به دسته دوم سقوط كرد .

یک نکته!

تيم فوتبال پيام مخابرات شيراز كه در گروه يك مسابقات فوتبال دسته اول جام آزادگان حضور داشت در30فروردین امسال با 25 امتیاز به دسته دوم سقوط کرد.

درست چهار روز بعد از این اتفاق مدیر عامل باشگاه پیام مخابرات فارس

با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پیام مخابرات فارس افزود: طبق مصوبه شرکت مخابرات ایران تیم داری برای این شرکت ممنوع است.

وی تصریح کرد: طبق این مصوبه شرکت مخابرات فارس نیز تیم فوتبال پیام را به مزایده خواهد گذاشت.

مدیر عامل باشگاه پیام مخابرات فارس با بیان اینکه طی چند روز آینده مزایده این باشگاه برگزار می شود، یادآور شد: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته طی سه روز آینده این مزایده برگزار می شود که شرایط حضور در این مزایده از طریق جراید اعلام می شود و متقاضیان می توانند آمادگی خود را اعلام کنند.

همتی تصریح کرد: هیچگونه قیمتی تاکنون برای این تیم اعلام نشده بلکه در روز مزایده پاکتها باز می شود و این تیم به بهترین خریدار واگذار می شود.

وی با بیان اینکه هیچ شخص و یا استانی برای خرید این تیم در نظر گرفته نشده، تاکید کرد: تماس های مختلفی از جانب اشخاص به باشگاه گرفته می شود اما این تیم از دارایی های شرکت مخابرات به حساب می آید و تنها راه واگذاری این تیم به دیگران از طریق مزایده است.

مدیر عامل باشگاه پیام مخابرات فارس با اشاره به اینکه ارایه قیمت، خریدار را مشخص می کند، گفت: افرادی از استان فارس نیز برای خرید این تیم مشتاق هستند که امیدواریم با انجام مزایده تیم پیام مخابرات در استان فارس باقی بماند.

این اتفاق گذشت تا این که تورج موید مدیر کل ورزش وجوانان فارس درگفتگو با ایرنا خبر از واگذاری تیم پیام مخابرات به شهرستان کازرون خبر داد.

با توجه به شنیده های ما تورج موید که خود نیز از ورزش فارس خداحافظی کرده نگفت که این تیم آیا به فروش رفته یا به نهاد یا شرکت خاصی درکازرون واگذار شده .

حال چطور ممکن است یک شهرستان دارای امکانات وزیرساختهایی باشد که امکان تیم داری را داشته باشد ولی مرکز استان که خاستگاه این تیم بوده فاقد چنین امکاناتی باشد.

رویه نادرست انتقال تیم ها از استانی به استان دیگر را دیده بودیم ولی انتقال از مرکز استان به شهرستان را تا حالا ندیده بودیم که ظاهرا مسئولین ورزش فارس وشرکت مخابرات فارس این کار را انجام دادند.

معلوم نیست چرا ورزش فارس به این سیاه روزی دچار شده است،همین دیروز شرکت ارژن فارس اعلام کرد که به خاطر هزینه بالای تیم داری دیگر قادر به تیم داری نیست،تیم فوتبال برق شیراز با قدمت65سال به این روز افتاده وبه دسته دوم سقوط کرد ومعلوم نیست سرنوشت این تیم ریشه دار به کجا بیانجامد.تیم فوتبال فجر شهید سپاسی که به نوعی آبروی ورزش فارس بحساب می اید درکش وقوس عجیب وغریب قرار گرفته وظاهرا قراراست به فروش گذاشته شود.

یک درخواست

تا دیرنشده، مدیران ارشد استان فکر چاره باشند تا راه‌حلی علمی و عملی برای حضورحامیان ورزش دراستان بينديشند، اگر نه سال‌های آینده نیز باید شاهد اتفاقات ناگوار ديگري برای ساير تيم‌ها و حتي رشته‌هاي ورزشي باشيم.

نظرات بینندگان