کد خبر: ۳۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱

دانشکده الکترونیک دانشگاه شیراز رتبه اول را کسب کرد

رئیس دانشکده آموزشهای الکترونیک دانشگاه شیراز گفت: در دومین جشنواره روز ارتباطات، این دانشکده در حوزه بهره گیری از زیرساختهای مجازی رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرنگار مهر، حبیب دانش منش پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری بیان کرد: دانشکده مجازی دانشگاه شیراز در سال 1382 با یک رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته تاسیس شده و امروز 15 رشته در مقاطع کارشناسی پیوسته، ناپیوسته و ارشد با حدود سه هزار و 823 دانشجو وجود دارد.

وی بیان کرد: تا به امروز این دانشکده 900 نفر فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد داشته که در گذشته آموزشها به صورت آموزش و پژوهش محور صورت می گرفته ولی امروز به صورت آموزش محور دنبال می شود.

رئیس دانشکده آموزشهای الکترونیک دانشگاه شیراز عنوان کرد: از سال 85 نیز این دانشکده فعالیتهایی را نیز در دبی داشته که سال گذشته دو نفر فارغ التحصیل شدند.

دانش منش یادآورشد: اکنون این دانشکده در مالزی دفتر کارگزاری تاسیس کرده که از مهر ماه نیز ایرانیان مقیم این کشور نیز پذیرش خواهند شد.

وی گفت: در آینده فعالیتهای این دانشکده در قاره های مختلف گسترش خواهد یافت تا بتوان دوره های دوزبانه را راه اندازی کنیم و اولین دوره نیز کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات با گرایش تجارت الکترونیک راه اندازی می شود.

رئیس دانشکده آموزشهای الکترونیک دانشگاه شیراز تصریح کرد: 50 مگ اینترنت و 20 مگ اینترانت نیز در اختیار این دانشکده قرار دارد که این امر فضای خوبی برای دانشجویان ایجاد خواهد کرد.

دانش منش عنوان کرد: این دانشکده به دنبال گسترش رشته های مختلف در حوزه تحصیلات تکمیلی کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد به خصوص برای شاغلین است زیرا استعدادهای خوبی وجود دارد که به خاطر مشغله کاری نمی توانند در کلاسهای حضوری شرکت کنند.

وی گفت: از ابتدای مهر امسال رشته MBA مدیریت سیستمهای اطلاعاتی، بازبینی فنی و رشته مدیریت و حسابداری در مقاطع تکمیلی راه اندازی می شود.

رئیس دانشکده آموزشهای الکترونیک دانشگاه شیراز در ادامه سخنان خود عنوان کرد: حدود یکسال است که دوره های آموزش آزاد(کوتاه مدت) در این دانشکده آغاز شده که به افراد آموزش و گواهی پایان دوره نیز ارائه می شود.

دانش منش عنوان کرد: این دانشکده مبادرت به راه اندازی دوره های زبان انگلیسی نیز کرده و این دوره ها دارای 12 سطح بوده و تاکنون 250 نفر در آن شرکت کرده اند که از طریق دفتر آموزش و پژوهش استانداری نیز به همه ادارات اطلاع رسانی شده است.

وی همچنین گفت: برای پذیرش نیم سال اول ثبت نام دانشکده آغاز شده و آزمون آن هفته اول شهریور آغازو نیمه دوم شهریور نیز نتایج اعلام می شود. 

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان