کد خبر: ۳۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱

همجنس‌بازها دراین کوچه‌ها رژه می‌روند+عکس

با اوج گیری اعتراضات مردمی در جمهوری آذربایجان نسبت به اقدامات ضد دینی دولت این کشور و برگزاری مسابقات یوروویژن، شعار نویسی های جالبی در خیابان های این کشور مشاهده می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از خبرنامه دانشجویان، شهر های آذربایجان این روزها شاهد اعتراضات مردمی نسبت به مشکلات معیشتی و نیز تدارک برای برگزاری رژه همجنس گرایان و مسابقه پرهزینه یوروویژن است و در خیابان های این کشور شعارهای با مضمون "مرگ سرخ بهتر از زندگی ننگین می باشد"، "کل یوم عاشورا   .....  کل ارض کربلا"، "اگر تقوا نباشد برای بشر آزادی وجود ندارد " و چقدر زیادند کسانی که بواسطه ی زبان هلاک می شوند"  دیده می شود.

اقدام دولت آذربایجان در برگزاری رژه هم جنس بازان در حالی است که اکثر جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می دهند و جالبتر اینکه درسال 88 باكو به عنوان پايتخت فرهنگي جهان اسلام معرفي شده بود.

مسابقه ی یوروویژن (Eurovision Song Contest) یک مسابقه یبین المللی موسیقی است که از سال 1956 م. به صورت سالیانه برگزار می شود. طبق قوانین مسابقه، کشورهای فعال عضو اتحادیۀ پخش اروپا امکان شرکت در این مسابقه را دارند.

مسابقات یورو ویژن هرچند در ظاهر به عنوان مسابقات موسیقی نامیده می شود، اما در حقیقت فستیوال ترویج ابتذال می باشد و استفاده از عنوان مسابقات موسیقی صرفا به منظور کاهش حساسیت مردم کشورهای میزبان به کار می رود.

رژه همجنس گرایان، ترویج فرهنگ برهنگی، قبح‌زدایی از تحریکات جنسی و اقداماتی از این دست از جمله شاخصه های مسابقات یورویژن می‌باشد.

مرگ سرخ بهتر از زندگی ننگین می باشد.

پیامبر اکرم(ص): «مَثَل اهل بیت من در میان شما مَثَل کشتی نوح است. هر کس به این کشتی سوار شود، نجات می‌یابد و هر کس نپذیرد، غرق می‌شود.»

کل یوم عاشورا   .....  کل ارض کربلا

اي موسي! توبه را زود انجام بده و گناه را براي بعد بگذار.

ازخدا بترس و حق را بگو

اگر مسلمانان به آموزه های قرآن عمل کنند قدرت های بزرگ نمی توانند بر آنان مسلط شوند

اگر تقوا نباشد برای بشر آزادی وجود ندارد

آتش شما را احاطه می کند، اگر به ظالمان کمک کنید

چقدر زیادند کسانی که بواسطه ی زبان هلاک می شوند


انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان