کد خبر: ۳۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱

افتتاح خط انتقال برق 20 کیلو ولت ناحیه صنعتی زرین دشت

 قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره‌برداری شبکه مخابرات ناحیه صنعتی زرین دشت خبر داد و گفت: خط انتقال برق 20 کیلو ولت این ناحیه صنعتی نیز افتتاح شده که رفع مشکل خاموشی را برای واحدهای صنعتی در پی دارد.

به گزارش شیرازه به نقل از  فارس  سید مصطفی هاشمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از پایان عملیات اجرایی احداث خط انتقال برق ناحیه صنعتی زرین دشت به ظرفیت 20 کیلو ولت از پست برق 66.20 کیلو ولت حاجی آباد خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح افزون بر 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح، بستر مناسبی برای تامین برق پایدار واحدهای صنعتی در ناحیه صنعتی زرین دشت به وجود آمده است.

این مسئول رفع مشکل خاموشی، افت ولتاژ و تامین برق مطمئن برای واحدهای صنعتی را از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای این طرح اعلام کرد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از همکاری شرکت توزیع برق فارس برای اجرای این طرح قدردانی کرد.

وی در ادامه از پایان عملیات اجرایی شبکه مخابرات ناحیه صنعتی زرین دشت خبر داد و گفت: این طرح شامل احداث ساختمان مخابرات و نصب تجهیزات مخابراتی و اجرای شبکه بوده که با اعتباری افزون بر 900 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، انجام شده است.

هاشمی از همکاری شرکت مخابرات فارس در مورد اجرای این طرح و اجرای شبکه فیبرنوری تا ورودی این ناحیه صنعتی قدردانی کرد.

 ناحیه صنعتی زرین دشت به مساحت 27 هکتار ظرفیت استقرار 62 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 450 نفر را دارد که هم‌اکنون 19 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 94 نفر در مرحله بهره‌برداری و 11 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان