کد خبر: ۳۲۲۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱

ما در شهر از لحاظ اشتغال هیچ کمبودی نداریم!

بیشتر که در وضع شهر دقت کنی می بینی که خوشبختانه اکثر دخترا و پسرای شهرمون مشغول به کار شدن و ما در شهر از لحاظ اشتغال هیچ کمبودی نداریم فقط جالب اینه که دست زیاد شده آخه شغل شریف خیابون متر کردن رو یک عده از جوونای شهرمون دوست دارن!

شیرازه - متن زیر را یکی از خوانندگان محترم سایت شیرازه در خصوص وضعیت پوشش برخی خیابان‌گردها که با فرارسیدن فصل تابستان پرکارتر هم شده‌اند، ارسال کرده است.


کافیه که گشت کوتاهی تو شهر بزنی شاید باورت نشه که اینجا روزی دارالمومنین بوده شهری که زنان و دخترانش با وقارترین زنان و دختران بودن، شهری که چادر ارزشمند ترین پوشش برای زنانش بوده اما حالا نه اونطوری که باید از چادر خبریه و نه از وقار و متانت. چادر دیگه رنگ باخته و بی حجابی و بی عفتی پر رنگ شده . خیابونای شهرمون محل عبور مانکن هایی شده که گناه عرضه می کنن و چه مشتریایی دارن این مانکن‌ها. بازار گناه فروشی داغ داغه. غیرت مردا که دیگه قربونش برم در اوج خودش قرار گرفته به طوری که زناشونو بزک می کنند و به دیگرون نمایش می‌دن نمی دونم شاید می خوان که همسرشون به عنوان زن نمونه و شایسته از سوی مردای چشم چرون برگزیده بشه یا شاید هم می خوان بگن که ما با فرهنگیم. . الان چند سالی می شه که وضع شهرمون این طوریه. به هر حال چادر که نتونست زن‌ها و دخترا رو راضی نگه داره به راحتی کنار گذاشته شد. با خودم می گفتم چادر که رفت حداقل مانتو و روسری هست اما کم کم دیدم روسریا هم دارن عقب نشینی می کنند. در دوخت و تهیه مانتو هم به جهت صرفه جویی از پارچه کمتری استفاده می شه! بیشتر که در وضع شهر دقت کنی می بینی که خوشبختانه اکثر دخترا و پسرای شهرمون مشغول به کار شدن و ما در شهر از لحاظ اشتغال هیچ کمبودی نداریم فقط جالب اینه که دست زیاد شده آخه شغل شریف خیابون متر کردن رو یک عده‌ای از جوونای شهرمون دوست دارن. بنده خداها باید از کله صبح از خونه بزنن بیرون و از این خیابون به اون خیابون و از این مغازه به اون مغازه برن تا دو قرون کاسبی کنن! البته اگه روزش باشه درآمد خیلی خوبی بدست میارن مخصوصا که آخر هفته باشه درآمد این افراد شامل صد ها نگاه آلوده، ده ها متلک، تعدادی لبخند پر مغز و پر معنی و مهمتر از همه چند تایی هم شماره تلفن می شه. طرفای ظهر که می شه همگی هجوم می برن به طرف خونه تا غذایی بخورن برای کار بعد از ظهر قوت بگیرن ساعت حوالی 5/5-5 که می شه دوباره باید کارشون و شروع کنن احیانا تا ساعت 10 شب که بر می گردن خونه البته هنوز کارشون تموم نشده و تازه باید بشینن و به شماره تلفنایی که حاصل کار یک روزشونه زنگ بزنن تا این مشتریایی که احیانا به مشتریای ثابتشون تبدیل می شن رو از دست ندن! آخر شبم وقتی می خوان بخوابن به تجربه هایی که تو اون روز بدست آوردن فکر می کنن تا برای روزای دیگه بتونن موفقیت بیشتری کسب کنن.

 اما هدفم از این نوشته این بود تا از زحمات بی شائبه این عزیزان به نوعی قدردانی کنم و مسئولین رو هم متوجه این قشر زحمت کشی بکنم که برای تحقق بی بند و باری و بی حجابی کامل از پوست و مو و چشم و گوش و اندام خودشون مایه می ذارن!

در پایان هم بر خودم لازم میدونم تا از مساعدت های افراد گروه های زیر برای پیاده شدن بدحجابی در شیراز تشکر ویژه ای بکنم:

*ابتدا خانواده های محترم این افراد که با نظارت های دقیق خود همیشه و در همه حال یارو یاور فرزندانشان بودن !

*مسئولان محترم که به دختران و پسران عزیز آزادی عمل تام داده اند و زمینه لازم را برای پیشرفت آنها فراهم کرده اند!

* برخی از خیاطان عزیز که در دوخت لباس ها از کمترین پارچه موجود استفاده می کنند و موجبات شادی دل جوانان ما را فراهم می نمایند!

 *تشکر ویژه ای دارم از پیرایشگاه ها و آرایشگاه های محترمی که در امر سیخ کردن موهای پسران و دختران تمام تلاش خود را به کار میگیرند و ساعتها بر روی پا می ایستند !

*تمامی لوازم آرایشی فروشی ها که در رنگ و لعاب دادن به دختران و حتی پسران همکاری لازم را مبذول میفرمایند!

* پوشاک فروشانی که در امر در اختیار گذاشتن انواع لباس ها اعم از لباس های چسبان لباس های خلاصه و کوتاه و در آینده ای نزدیک عریان تلاش زیادی نمودند!

*مسئولین محترم بعضی کافی نت ها و کافی شاپ ها که محیطی آرام را برای ارتباط و تبادل افکار هر چه بهتر گروه های پسر با دختر برقرار میکنند !

*همه ی عزیزانی که با امر به معروف و نهی از منکر نکردن خود مانع ترقی وپیشرفت این افراد نشدند!

و بالاخره کلیه کسانی که برای رضای شیطان و اجرای کامل دستوراتش شبانه روز تلاش میکنند و ممکن است در اینجا از قلم افتاده باشند کمال تشکر را دارم وبرایشان توفیقات روز افزون را آرزومندم.

امیدوارم که با خواندن این مطلب گوشه ای از مشکلات این قشر خدمتگزار جامعه با عنایات مسئولین بر طرف شود و حداقل یارانه ای برای ماتیک و سرخاب و ژل و قبض موبایل آنها در نظر گرفته شود.

 

------------------------------------


**يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُل لِّأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاء الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِن جَلَابِيبِهِنَّ (احزاب / 59) اى پيامبر به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو پوششهاى خود را بر خود فروتر گيرند .

**امام على علیه السّلام فرموده اند : پوشیده و محفوظ داشتن زن مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایى اوست . غرر الحکم(5820)

**امام صادق علیه السلام می فرمایند: حجاب زن برای طراوت و زیبایی اش مفیدتر می باشد.( المستدرک، ج5)

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ثيقثب
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
0
خوابيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
0
به خدا خواب تشريف داريد !!!!!!



روز نامه خبر جنوب ، از وضعيت بد بيكاري استان فارس گلايه كرده !



كه توي بيكاري از ديگر استان ها گوي سبقت بگيريم !!!!!



حالا بيان شما بگيد اشتغال زياد شده !!!!!!!!





وقتي يه ليسانس بره بشه راننده تاكسي ، چيه ؟



وقتي نرخ حقوق براي كار اكثر شركت ها 150 هزار تومان باشده ، چيه ؟



اول بريد موضوع اشتغال حل كنيد و بعد دنبال حجاب رو بگيريد !!!!





ما ايراني ها توي حرف زدن استاد هستيم ! ولي توي عمل ضعيف هستيم !