کد خبر: ۳۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱

صادقی؛ حواسمان جمع باشد كلاهمان را باد نبرد

نماینده اول مردم شیراز در مجلس گفت:همه بايد حواسمان جمع باشد كه در طوفان اين فراز و فرودها كلاهمان را باد نبرد زيرا مشكل اصلي آنها در اين امتحان بزرگ نحوه گزينش مولا بود.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا،ضرغام صادقي روز سه‌شنبه در نطق ميان دستور خود ضمن تشكر از مردم به دليل حضور گسترده در انتخابات گفت: اكنون در دهه چهارم انقلاب هستيم، فراز و فرودهاي زيادي را طي كرديم و به دليل فقدان مدل الهي براي توزيع قدرت در انقلاب به چاله و چوله‌هاي زيادي افتاديم، البته دشمنان در كشاندن اهل انقلاب به اين چالش‌ها بسيار مهارت نشان داده‌اند.

وي افزود: همه بايد حواسمان جمع باشد كه در طوفان اين فراز و فرودها كلاهمان را باد نبرد زيرا مشكل اصلي آنها در اين امتحان بزرگ نحوه گزينش مولا بود.

نماينده مردم شيراز در مجلس تصريح كرد: اگر مولايمان امام (ره) و مقام معظم رهبري باشد به اطاعت ولايت امام معصوم مي‌رسيم و اين تنها طريق نجات است، لذا به هم خوردن معادله قدرت در ايران، منطقه و جهان محصول اين تفكر ناب است.

صادقي ادامه داد: ما با انقلاب وعده كرده بوديم جز خدا حاكم نباشد، مع‌الاسف براي اين مهم و در زير مجموعه مدل اعلي و مترقي ولايت فقيه، هنگام توزيع قدرت ميان قوا مدل غربي را با تردستي به ما تحميل كردند و آن هم مدل رقابت خاص بود.

وي خاطرنشان كرد: آنها در رقابتهاي انتخاباتي سالهاي 76 و 88 طوري تز رقابت را به ما تحميل كردند كه گويي رقابت بين انقلابيون و ضد انقلاب است اما مردم ما در 9 دي در دفاع از انقلاب و رهبري به اين بازي دشمن پايان دادند و در انتخابات اخير مجلس تئوري دوقطبي را پشت‌پا زدند.

نماينده مردم شيراز در مجلس در ادامه نطق خود اظهار كرد: نتيجه رقابت‌ها تحكيم نظام اسلامي و اقتدار ملت و اطاعت از ولي فقيه و رفع مشكلات مردم به خصوص در زمينه فرهنگي، كار و اشتغال، تورم و گراني و حمايت از توليد ملي باشد.

صادقي ابراز داشت: مبادا گندم انديشه سياسي غرب را بخوريم و از بهشت انقلاب خارج شويم، مي‌توان متفاوت بود اما از چارچوب‌هاي اصولي خارج نشد و تحت اين فرمول مي‌توانيم رقابت سالم، اخلاقي، مومنانه و جدي داشت كه متضمن مشاركت‌ سياسي آبرومند باشد.

نماينده مردم شيراز در مجلس در پايان به برخي مسائل و مشكلات حوزه انتخابيه اشاره كرد.

نظرات بینندگان